Safari kleding Tanzania

Discussie in 'Tanzania' gestart door Marijke Ruisch, 5 dec 2008.

1. Marijke Ruisch

Marijke Ruisch New Member

Lid geworden:
    5 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag allemaal.
    Ik ga in januari 2009 een Safarireis maken in Tanzania.Kan iemand mij adviseren met het oog op de muskieten enz.wat voor type kleding ik het beste kan dragen overdag en 's avonds.Ik heb begrepen dat je constant met lange mouwen en lange broek enz zou moeten lopen maar ik zie ook foto's waar men overdag gewoon met korte mouwen en korte broek looptloopt.
    Ervarings adviezen stel ik erg op prijs want ik ben een beetje in verwarring
    Bij voorbaat heel erg bedankt
    Marijke.

2. Lenneke

Lenneke New Member

Lid geworden:
    18 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet van andere Afrikaanse landen zijn de muggen vooral in het donker actief. Praktisch is natuurlijk om afritsbroeken mee te nemen.

3. liesje1982as@hotmail.com

Lid geworden:
    23 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Overdag vond ik korte broek en shirt geen probleem. 's Avonds waren er best wat muggen. Dus een lange broek en shirt met mouwen. En goed smeren met veel deet anti muggen.
    Veel plezier!

www.elizabeth-ontheroad.nl

4. mazdafreak1

mazdafreak1 New Member

Lid geworden:
    2 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    LS
    Namens Marijke hartelijk dank voor uw reacties heeft de tips erg gewaardeerd
    Dick

5. Ton en Ria

Ton en Ria New Member

Lid geworden:
    25 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Marijke.
    DEET DEET EN NOG EENS DEET.
    Overdag liepen we gewoon in korte broek en s,avonds Lange mouwen.
    Ik zelf heb nooit ook maar een beet en mijn vriendin wordt telkens getorpedeerd door die muggen.

gr Ton en Ria

www.tonstegers.nl

6. andydikk

andydikk New Member

Lid geworden:
    2 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello Friends...

Tanzania is one of the popular destination among the travelers...Many tourists come here to enjoy the adventure and wildlife safari....I too enjoyed safari there with my friends recently....Now i will try to climb the Mt. Kilimanjaro in my next trip....

Andy Dikk.
    -----------------
    To know about villa click on:- <a href="http://villasspain.clubvillamar.co.uk/findAllVillas.php?region=Mallorca">villas in mallorca</a> and <a href="http://villaslloretdemar.clubvillamar.co.uk/findAllVillas.php?filter=Lloret+de+Mar&lang=en">villa lloret de mar</a>.

Deel Deze Pagina