Slaaplekken in juli

Discussie in 'Bali' gestart door tuinpetra@hotmil.com, 26 feb 2011.

1. tuinpetra@hotmil.com

Lid geworden:
    26 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai,

Is het haalbaar om in juli aan een slaapplek te komen? Hoor verschillende verhalen, of lees het althans in de reisboeken.
    Zou 2000 euro genoeg zijn als ik budget/middel wil rondtrekken aangezien e prijzen zo gestegen zijn? Dit is excl. vliegticket. Ben geen party/drinkbeest. Hou wel van diverse cursussen volgen, een keer een auto met privechauffeur huren ect.

Bedankt alvast

2. tuinpetra

tuinpetra New Member

Lid geworden:
    26 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    PS. Ik ga een maand trouwens...even vergeten te vermelden;-)

3. timbaland008

timbaland008 New Member

Lid geworden:
    21 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang ga/wil je heen?

4. tuinpetra@hotmil.com

Lid geworden:
    26 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai Tim,

Ik ga een maand en wil in iedergeval naar Ubud,Oost- bali, heb geen duidelijke route die ik wil gaan doen. Wil het eigenlijk meer ter plekke gaan zien.Had de Gili's ook in gedachten maar ds begrijp ik heel moeilijk om een overnachtingslekje te vinden in het hoogseizoen.

5. Oef

Oef New Member

Lid geworden:
    11 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Inh. Ja iedereen bedankt voor de antwoorden( al zie ik dat er meer spamberichten zijn). Ik ga ff verder met het zoeken naar geschikte forums-:)

6. betty en fred

betty en fred New Member

Lid geworden:
    18 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Petra,

Geen probleem hoor. Je kan zeker terecht bij diverse homestays. De prijzen per nacht zijn tussen 10 en 20 euro per kamer. Niet per persoon maar per kamer. Voor 500 euro per week
    kan je een leuke vakantie hebben. Goedkope warungs opzoeken. Je kan daar prima eten voor erg weinig geld. Gaat wel lukken, hoor.

7. AnitagoestoBali

AnitagoestoBali New Member

Lid geworden:
    15 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Petra, maar dan voor augustus. Heeft iemand nog tips voor me? Waar moet ik zeker zijn, eten, slapen, feesten, yoga, enz. Ik ga een hele maand en wil niets vooruit boeken. Weet iemand waar je voor een leuke prijs een ticket kunt boeken? Uiteraard heb ik al veel gekeken op internet, maar hoor het graag als je een goede site weet. Alvast bedankt. Anita

8. betty en fred

betty en fred New Member

Lid geworden:
    18 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je korter dan een maand gaat kan het zich lonen om een goedkope last-minute/aanbieding incl. overnachting te boeken. Soms kan je voor plm. 10 dgn. vliegticket + hotel boeken voor hetzelfde bedrag wat anders een retourvliegticket kost. (plm. 750-875 euro).
    Ga je langer dan kan je overnachten in een homestay. Weet niet naar welke plaats je gaat maar bv. in Sanur zal dat in augustus geen probleem zijn. Kuta of Nusa Dua wat weer veeeel toeristischer is kan problemen geven.
    Ga anders via internet bij Homestay s Bali kijken. Evt. kun je vooraf reserveren.
    Wil je feesten dan moet je niet in Sanur zijn maar kun je beter Kuta opzoeken. Evt. kan ik
    eea wat ik op papier heb gezet mbt bezienswaardigheden naar je toe sturen.

9. Wayan

Wayan New Member

Lid geworden:
    11 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Petra,

heb je goedkope homestays nodig misschieten kun je contact opnemen met mijn broer ( Bali , Sanur )
    wij hebben Balinese style huis 3 minuten van strand zie video
    http://www.youtube.com/watch?v=SdsEgc8kwU8

Mvg
    Wayan
    uit nieuwegein

10. Sanya Tuharea

Sanya Tuharea New Member

Lid geworden:
    8 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Petra,

Wellicht kan ik jou wel helpen met het vinden van een passende verblijf in Bali.
    Ik verhuur namelijk villa's en appartementen in Jakarta en Bali.
    Op mijn website kun je zien wat ik op dit moment te bieden heb.( binnekort wordt de site uitgebreid met meer accomodatie )
    Naast het verhuur, kun je mij ook inschakelen als persoonlijk reisadviseur. Mocht onze accomodaties niet bij je passen, dan kan ik uiteraard iets anders voor je zoeken.

Je kunt vrijblijvend contact opnemen via het volgende emailadres: info@adailystay.com

Met vriendelijke groet,

Sanya Tuharea
    www.adailystay.com

Deel Deze Pagina