Slangen op Bali

Discussie in 'Bali' gestart door Haneraket, 8 jan 2014.

1. Haneraket

Haneraket New Member

Lid geworden:
    8 jan 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    In september gaan mijn vriend en ik naar Bali, ik heb er heel veel in in, alleen ben ik nogal bang voor slangen.. Is er een kans, of gebeurt het weleens dat deze in je hotelkamer komen, (we hebben in een van de hotels waar we verblijven bv een buitendouche.) Moet je je kamer steeds checken op ongedierte of valt dit mee? En kom je over het algemeen veel slangen tegen in de natuur, bij wandelingen door rijstvelden of bij tempels? Moet je bv echt uitkijken waar je loopt of valt dit allemaal wel mee? Hopelijk is er iemand die mij gerust kan stellen. Ik hou ontzettend van reizen en mooie plekken ontdekken en wil niet dat mijn angst dit voor mij verpest!! Alvast bedankt voor de reacties!! groetjes..

2. arnoudvv

arnoudvv New Member

Lid geworden:
    8 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo.nou,om je gerust te stellen.ik ben al 9x in Bali geweest op de bonnefoi,veel paden bewandeld door bossen en langs rijstvelden,.........nooit geen slang gezien.1 ding moet je weten,dat slangen bang zijn voor mensen.het moet wel zeer raar lopen,voordat je een slang tegenkomt.soms zie je een klein boom slangetje,maar zyn al weg als je dichterbij komt,wel mooi.nee don,t worry!!!!!wat je veel ziet in je kamer of douche zyn tjittjaks[gecko,s]hele kleine hagedisjes die vangen de insecten,dus altyd goed.ook niet eng hoor.neee,bali is wat dat betreft veilig.wat je beter heel goed in de gaten moet houden,zyn de kereltjes op de straat,haha.als je meer wilt weten,mail me maar-ministryarno@msn.com .oke,voor nu-doei.gr Arnoud.

3. betty en fred

betty en fred New Member

Lid geworden:
    18 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees nu pas je berichtje. Nee. hoor je hoeft echt niet bang te zijn voor slangen. Ongetwijfeld zijn ze er maar wij komen al tig jaren op Bali en hebben er, behalve heel enkel een zeeslang, nog nooit een exempl. op land gezien. Zeker niet in de kamer of bij de buitendouche.
    Bovendien, zoals Arnoud het zo mooi verwoord: Ze zijn banger voor jou dan omgekeerd.

Deel Deze Pagina