Stage Polen

Discussie in 'Polen' gestart door daelle1, 24 jan 2007.

1. daelle1

daelle1 New Member

Lid geworden:
    24 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Ik ga samen met een klasgenoot vanaf maart afstuderen/stagelopen in Polen. Dit zal in de buurt van het Oder delta nature reserve plaatsvinden (west-pommeren).
    Ik wil eigenlijk graag weten of ik bijvoorbeeld in Polen een prepaid simkaart kan kopen, hoe het is om boodschappen te doen en waar ik goedkoop en betrouwbaar een auto zou kunnen huren.
    Eigenlijk gewoon op zoek naar wat ervaringen met Polen ook.

Groetjes Danielle

2. Geerhard Janse

Geerhard Janse New Member

Lid geworden:
    28 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Danielle,

leuk dat je ook gaat afstuderen in Polen!
    Ik kan je vertellen dat je voor 9 zloty al een prepaid telefoonnummer kan kopen.. Je kan het vrij eenvoudig opwaarderen, maar in mijn geval (Orange) verloopt het tegoed na 30 dagen.. Maar ook zonder tegoed ben je in ieder geval bereikbaar.
    Boodschappen doen is heel gewoon. Je hebt, althans hier in Kudowa-Zdroj, een soort van Aldi supermarkt. Groente en vlees is vrij beperkt, maar dat is goed bij de groenteboer en slager te verkrijgen. En het restaurant kan ook goed koken :)
    Wat betreft het huren van een auto heb ik geen idee. Zou je daar lokaal moeten zoeken.

Bij wat voor bedrijf ga je afstuderen, en welke studie?

Succes!
    Groeten,
    Geerhard

3. Focus

Focus New Member

Lid geworden:
    19 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon een pre-paid pakket kopen in elke tel.winkel zoals je die bij de grote winkels aan kunt treffen.

Gewoon even in laten stellen, vergeet niet je oude sim mee te nemen voor Nederland

Deel Deze Pagina