Sticky: PraatCaf� Brazili�

Discussie in 'Brazilië' gestart door Svenn H, 31 mrt 2015.

1. Bert Ernste

Bert Ernste New Member

Lid geworden:
    28 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Edit-functie om een post te corrigeren (eventueel voor relatief korte tijd na het plaatsen) zou inderdaad nuttig zijn, zo mocht ik zojuist weer ervaren.

Ook een Preview-functie helpt bij het maken van minder fouten.

Maar dat staat vast al op de to-dolijstjes.

2. Progresso

Progresso New Member

Lid geworden:
    15 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Svenn,

Ik heb een mailtje in je Inbox achtergelaten. Ik zou het op prijs stellen als je er op reageert.

3. Maarten van Tilburg

Maarten van Tilburg New Member

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0

En waarom moet dat gemeld worden. Dacht je dat het indruk maakt ?

4. Progresso

Progresso New Member

Lid geworden:
    15 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel, Maarten. Er zijn soms moderators op een forum die iets te veel rechten hebben. Dat betekent dat zij mails, die voor de eigenaar bestemd zijn kunnen onderscheppen.

Helaas staat er op deze website geen e-mail adres, KvK of andere wettelijk verplichte informatie.

En dat is wel handig al je een aangetekende brief moet schrijven.

5. Svenn H

Svenn H New Member

Lid geworden:
    3 jan 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Check! Edit/ preview functie zitten hier ook bij.

@ Progresso, ik heb geen berichtje ontvangen hoe heeft u contact opgenomen? Zou u dit berichtje nogmaals kunnen sturen naar info@reisforum.nl? Dan reageer ik hier z.s.m. op!

6. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Test preview/edit

7. Maarten van Tilburg

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegenen die niet weten wat insinuaties en ononderbouwde beschuldigingen (ook op te vatten als laster) zijn:

En voor diegenen die niet weten wat onverholen bedreigingen met juridische stappen zijn:

Je kan je de moeite van brieven schrijven besparen. Niemand zegt dat dat "moet". Tenzij JIJ op een of andere wijze de benadeelde partij zou zijn, en dan doe je gewoon aangifte. Maar dat ben je niet, je treedt op als zaakwaarnemer van iemand anders.

8. Progresso

Progresso New Member

Lid geworden:
    15 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een enorm kutforum. Syntax errors, berichten die niet doorkomen. Het spijt me, Svenn, maar ik zou eerst de boel op zwart zetten, dan eens wat normale forum software kopen (kost je €200 per maand), alle inhoud van dit brakke zooitje overhevelen en weer opnieuw begiinen.

9. Progresso

Progresso New Member

Lid geworden:
    15 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, wat ik dus probeerde te schrijven.

Dit is dus een commercieel Nederlandse forum, gehost in Nederland, eigendom van een Nederlander.

Omdat het forum overduidelijk commercieel wordt uitgebaat (zie de advertentietarieven, banners, cookies instellingen) zijn er bepaalde regeltjes waar je aan moet houden.

Iets waar Maarten altijd aan denkt te moeten refereren als er een Nederlander in Brazilie aan de slag is en o wee, o wee als er geen CNJP nummertje op de website staat of een CREA nummer. Dan is Maarten de eerste die op de fora staat te brullen dat het allemaal niet klopt.

Hoe anders als ik de eigenaar wijs op een aantal onvolkomenheden op zijn website, zoals de verplichting om BTW nummer, contactgegevens, KvK nummer, cookieswetgeving, duidelijk aan te geven.

Afijn meer informatie daarover op:
    www.belastingdienst.nl/fiod

In dit geval had ik inderdaad die informatie nodig om Svenn een berichtje te sturen.

10. Progresso

Progresso New Member

Lid geworden:
    15 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Svenn, wellicht is het handig om even een ander e-mail adres toe te sturen. Eentje die niet op deze server wordt gehost. Ik heb op drie van de vier mailtjes nog geen antwoord gehad. Het mailtje wat wel beantwoord is, daar vertrouw ik de authenticiteit niet van.

11. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh wat zitten we weer heerlijk te stoken.
    Anderen in de rug steken of schieten.
    Ik hoop dat die Svenn met zn (hoort een apostroph in "zn") voeten op de grond blijft.
    Sommigen hebben aan hun vaste speeltuin niet genoeg.

12. Progresso

Progresso New Member

Lid geworden:
    15 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook voor jou geldt hetzelfde wat ik in het topic over "ziektekosten" in de laatste bijdrage meldt.

Ik voel me niet aangesproken door "jullie" (Jullie is Jodenvolk zij mijn opa altijd) en ook niet door jouw "DAAR".

Ik heb ruim genoeg aan mijn vaste speeltuintjes, maar als er de Maarten weer hier opeens mij naam gaat noemen en dit in verband brengt met louche zaken dan neem ik de vrijheid om hier te reageren en de juiste acties te ondernemen.

Lijkt me niets meer dan logisch.

Voor de rest wens ik Svenn oprecht veel succes toe met dit forum. Ik denk dat het een technisch huzarenstukje wordt om deze software op orde te krijgen en het zal er waarschijnlijk toe leiden dat er bovenop de "aankoop" prijs van dit forum een fors hogere investering moet worden gedaan. Of je dat er uit gaat krijgen met een paar banners en advertenties op een forum waar drie mannetjes moreel verheven boven het Braziliaanse voetvolk staan is nog maar de vraag.

13. Svenn H

Svenn H New Member

Lid geworden:
    3 jan 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Dit forum is bedoeld als informatie verschaffend of voor de gezelligheid onder elkaar, niet om met vingers naar elkaar te gaan wijzen. Discussie, heftige discussie kan en mag ook, maar ga niet persoonlijk elkaar beschuldigen van alles en niets.

Om deze reden heb ik het draadje: "prive ziektenkosten ...nuttig" offline gehaald. Ik zal de berichten tot aan waar het goed was verwijderen en het topic opnieuw online plaatsen. Tenzij jullie liever een nieuw topic zien.

@Nordestino: dan nog maar even z-apostroph-n ;)

14. r.graaf313@upcmail.nl

Lid geworden:
    27 mei 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Svenn, een goede keuze. In mijn opzicht zou ik het topic totaal verwijderen en geen nieuw leven meer laten inblazen.

15. Progresso

Progresso New Member

Lid geworden:
    15 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, laat Nordestino gewoon hetzelfde topic opnieuw openen. Gebeurt dit zonder modder gooien, insinuaties, het noemen van combinaties nickaaam/RL-names en het beschuldigen van mensen die zich niet op dit forum begeven dan denk ik dat het een enorm nuttige bijdrage kan leveren voor degenen die hier al wonen en die van plan zijn om hier te komen wonen.

Het zou helemaal geweldig zijn als terminologie als "jullie" en "daar" en "Fortaleza" ook uit de discussie kunnen blijven.

Met plezier lever ik wel mijn bijdrage als de discussie in een nieuw draadje opnieuw geopend wordt.

16. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Progresso,
    Tot jij en "Eduardo" hier binnen kwamen 2 weken geleden was hier alles rustig en vreedzaam.
    Jullie kwamen hier, waarschijlijk in opdracht, alleen om te stoken, onrust te zaaien en proberen normale Topics, die jullke niet aanstaan, te verwijderen.
    De onschuld spelen.

Maar wwl hopen dat jullie hier het forum kunnen mollen.

Gedraag je toch als een volwassene.

.

17. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Svenn, dit is wel heel laag.
    Zelf jij werd achterbaks bedreigd, met de Nedelandse forum regels war je je niet aan zou houden.
    Zials wij, afgetapte e-mail en meer.
    Neem aan dat je gezwicht bent.
    Had dat nuttige ziekenfonds topic ook de postingen an de laatse 10 dagen kunnen wissen, sinds die onbekende Eduardo ineens binnenstapte.
    Het is ze gelukt, intimidatie en chantage.

18. Maarten van Tilburg

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het zo moet dan zou ik het hele forum opheffen en geen nieuw leven inblazen.

Om te beginnen zou is een verbetervoorstel willen doen: de mogelijkheid om ruziezoekers te verbannen, desnoods voor altijd.

Maar ja, dat zal wel weer niet mogen, censuur weetjewel.

En de gotspe dat iemand nog steeds loopt te zwaaien met het woord insinuatie, maar aangezien die post er nog WEL staat kunnen we natuurlijk oog om oog tand om tand gaan spelen.
    Wat is je adres, Progresso, dan kan ik een aangetekende brief sturen :(

Goed. Informatieverschaffing. Het is prima Svenn, maar onmogelijk als er personen zijn die hun eigen waarheid door ieders strot drukken en het dan ook nog voor elkaar krijgen dat andere geluiden worden gesmoord.

Dat is desinformatie.

Hoofdstuk afgesloten. Ik roep iedereen op deze P. verder in zijn eigen vet gaar te laten koken, en te negeren. BOYCOT van hem en zijn sockpuppies. Eventueel met behulp van een softwareaanpassing.

En sterkte voor Svenn, ik ken zijn situatie.

19. Svenn H

Svenn H New Member

Lid geworden:
    3 jan 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    @Nordestino, dit was ook de bedoeling. Echter met maar 4 uur slaap en 21 uur wakker zijn wilde ik graag naar bed. Daarom had ik het topic tijdelijk offline gehaald. Inmiddels staat deze weer terug online en kan er weer normaal gepraat worden.

@Maarten

20. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie niks,,niets,,noppes,,nada.
    Laat je niet manipuleren.

Deel Deze Pagina