Sticky: PraatCaf� Brazili�

Discussie in 'Brazilië' gestart door Svenn H, 31 mrt 2015.

1. Progresso

Progresso New Member

Lid geworden:
    15 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan zelfs niet meer posten

2. Maarten van Tilburg

Maarten van Tilburg New Member

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    @svenn

Ik heb een e-mail gestuurd via contact. Ik hoop dat die nu bij jouw terechtkomt en niet meer bij de vorige eigenaren.

3. Maarten van Tilburg

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee zeker niet Jack.
    Ik zou graag willen dat dit forum weer een beetje beter wordt dan het was, en ik heb wat ervaringsfeiten uitgewisseld.
    Ik weet alleen niet zeker of het contactadres al werkt, vandaar dat ik dat even vraag.

Ik stel geen eisen en ik dreig niet, als je het weten wil. Nergens voor nodig.
    Maar wat ik te zeggen had kan nou eenmaal niet publiek. Wil je echt weten wat er speelt, dan kan je mij emailen. Of PM op facebook.
    Totdat dit forum een PM heeft natuurlijk.

4. Maarten van Tilburg

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    En misschien is dat een ander verbetervoorstel, nu ik daar toch over nadenk.
    Gewoon persoonlijke vetes niet meer in het openbaar behandelen, maar per persoonlijke e-mail

Hoeft niemand dat gemier te lezen en proberen te begrijpen. Het is trouwens toch alleen maar een herhaling van zetten.

Maar het is een utopie. Ik herinner mij dat Rudolf ooit uit balorigheid een speciale afdeling had gemaakt waar je terecht kon om ruzie te maken. Werkte niet, en dat is niet verbazend.

5. Svenn H

Svenn H New Member

Lid geworden:
    3 jan 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    @Maarten,
    Zou je deze e-mail nog een keer willen sturen naar info@reisforum.nl? Ik heb hem via het contactformulier niet ontvangen, lijkt dat hier een probleem zit. Ik laat je het weten zodra ik hem heb ontvangen.

6. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik schrijf en post, verdwijnd alle geschrijf wordt alles leeg gepubliceerd

7. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    In de "Petrobras" topic.

8. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd.
    niets lukt meer.

9. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Elk accent moet uit je bericht, dan lukt het.

10. Svenn H

Svenn H New Member

Lid geworden:
    3 jan 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    @nordestino
    Wat is er veranderd ten opzichte van hoe het was? Welke accenten konden er eerst wel geplaatst worden en nu niet meer?

11. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnbaar alle accenten.

Test: getest.

apostroph bjjv z,n passeerd niet, maar je wordt zo als altijd gewaarschuwd maar het word niet geplaatst en je mag het corrigeren.
    Letters zoals c, a e, o, i enz. met accenten, allen, passeren wel, maar dan wordt je posting compleet leeg geplaatst.
    Bij mij tenminste. Probeer maar eens.

12. Felix

Felix New Member

Lid geworden:
    28 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Svenn, op deze manier is je forum onwerkbaar geworden. Belachelijk en een gebrek aan respect voor de gebruiker.

Je typt een hele tekst bij elkaar, post het bericht en vindt het vervolgens leeg terug zonder dat je ook maar weet wat je fout hebt gedaan.

Ik kan me niet voorstellen dat zoiets zo moeilijk kan worden opgelost!

Waardeloos!

13. Svenn H

Svenn H New Member

Lid geworden:
    3 jan 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    @Nordestino
    Apart volgens mij zou er niks veranderd moeten zijn. Maar ik merk het zelf ook, het is heel irritant en vervelend.

@Felix
    Ik merk zelf ook dat het forum onwerkbaar wordt. Echter snap ik niet zo goed waarom, ik zal de programmeur nog navr

14. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    @Svenn,
    Gewoon alles plaatsen wat de klant schrijft.
    Niks meer filteren voorlopig tot jullie weten wat je doet en wat er aan de hand is.
    Het is ellendiger geworden dan het eest was.
    ZO HOU IK ER MEE OP !!!!!!!

15. Nordestino

Nordestino New Member

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen dit forum nog onder de gebr. Gilzen opereerde werkte alles toch goed?
    Wat en wie heeft er aan zitten klooien?
    Of wordt het extern gesaboteerd momenteel.
    Bepaalde huilebalken zijn al dik 2 weken stil, en die staken het met hun "IT kennis" niet onder stoelen of ba ken dat dit forum "open" lag voor hen.
    Het is een trieste zaak momenteel.

16. Svenn H

Svenn H New Member

Lid geworden:
    3 jan 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    @Nordestino
    Ik heb gevraagd aan de programmeur of die alles kan zo kan zetten dat alles geaccepteerd wordt. Eveneens gevraagd of zij iets hebben veranderd waardoor dit is.

Tevens gevraagd om eerst het forum te upgraden alvorens de rest.

Bij hen we

17. Maarten van Tilburg

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe staat het er nu mee? Ik zag nog geen verandering, maar mogelijk is iedereen op vakantie of zit in de koelkast. :)

18. Felix

Felix New Member

Lid geworden:
    28 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarten, het werkt gewoon te dikwijls niet en dat ontmoedigt. Het is voor mij ook een gebrek aan respect voor de poster en stom voor diegene die hier voor het eerst komt. Beter de hele site uit de lucht halen totdat het is opgelost.

19. Rukbeer

Rukbeer New Member

Lid geworden:
    23 jun 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Swen, mocht je nog een programmeur zoeken, eentje van de oude stempel, dan mag ik je die gozert uit Naarden aanbevelen. Muwahahahaha!! :mad:)

20. Svenn H

Svenn H New Member

Lid geworden:
    3 jan 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    De designers/ programmeurs zijn druk bezig om de website te updaten. Echter door de omvang (het zijn in totaal 7 websites) neemt het meer tijd in beslag dan alleen het forum.

Dat het niet handig is en vooral frustrerend werkt begrijp ik volledig en dat jullie adviseren de site uit de lucht te halen. De bezoekaantallen zijn echter nog hoog genoeg vandaar dat er voor gekozen is om dit niet te doen.

Hopelijk hebben jullie hier jullie begrip voor. Ik hou jullie op de hoogte. Willen jullie een e-mail ontvangen wanneer de nieuwe sites online zijn kan je dit laten weten via info@reisstart.com met naam en emailadres en stel ik jullie op de hoogte als het zover is.

Deel Deze Pagina