stip reizen

Discussie in 'Thailand' gestart door lies nettinga, 23 feb 2009.

1. lies nettinga

lies nettinga New Member

Lid geworden:
    23 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand ervaring met stip reizen.
    Deze reisorganisatie heeft een rondreis door thailand die nogal goedkoop is.
    Ik kan nergens iets over de service vinden van deze organisatie

2. JannekeH

JannekeH New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit van gehoord, lies! Maar ik zag dat ze gewoon lid zijn van anvr e.d., dus dat zit vast wel goed. Gewoon even hun algemene voorwaarden e.d. goed doorlezen. Over ervaringen met de service kan ik je dus niet helpen. Let wel even op wat er allemaal bij die goedkope prijs inzit, ter voorkoming van dat je straks nog heel veel kosten die er overheen komen moet betalen.

3. Chiang Rai Info

Chiang Rai Info New Member

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Bonnefooi reizen, dat is NOG beter!

4. Guest22480

Guest22480 New Member

Lid geworden:
    10 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Bonnefooi reizen is de beste organisatie! Helemaal mee eens...
    Maar dan ook niet via allemaal sites van tevoren alvast accomodatie gaan boeken. Dan is het bonnefooi gehalte eraf:)

5. anouk

anouk New Member

Lid geworden:
    2 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet boeken werk op een reisbureau en het is onderdeel van corendon reizen een van de slechtste reisorganisaties die ik ken...

6. JannekeH

JannekeH New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    OoH inderdaad Anouk! Wat hadden wij er toen ook een trammeland mee gehad! Allemaal klachten, mensen in rare vieze kamers, slechte reisbegeleiding bij klachten en overboeking op lokatie, etc etc.

Nu spreek ik m'n eigen eerdere advies tegen, maar vanaf het moment dat ik hoorde van Corendon begreep ik het helemaal.

7. lies nettinga

lies nettinga New Member

Lid geworden:
    23 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt de boodschap is duidelijk

8. ritabont

ritabont New Member

Lid geworden:
    26 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben vorig jaar met stipreizen een rondreis gemaakt klassiek Turkije.
    Was een geweldige reis, veel gezien mooie hotels goed eten en een geweldige gids.
    We hebben net bij stip reizen de 15 daagse all in reis voor Thailand geboekt en hopen dat dat weer zo goed bevalt

9. Thaimo

Thaimo New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn idee/gedachte achter Stip reizen en mensen die georganiseerde reizen boeken is:
    Mensen die georganiseerde reizen boeken verwachten het beste vwb overnachting/hotel van een reisorganisatie.
    Mensen die op de bonnefooi gaan kunnen beter inproviseren en verwachten wellicht ook minder.

Als ik naar onszelf kijk: wij hebben ook wel eens een geboekte reis gedaan via een reisorg.
    Dit viel tegen: simpelweg omdat het mooier voorgedaan/verkocht werd dan het leek.

Zelf komen we ooit op plekken, in hotels in Thailand waarvan we zoiets hebben, vooruit deze nacht maar langer niet. Hier kiezen we zelf wel of niet voor, simpel genoeg.

Stip reizen is enorm goedkoop, dus bekijk het anders: voor de prijs heb je normaal gezien bijna alleen het ticket, nu wordt je ook nog van a.naar b.rondgetoert!
    Ik ken inmiddels enkelen die ermee gegaan zijn en zeggen dit. De kamers is idd.niet wat je zelf zou kiezen, het zijn vaak de "minste" die de hotels te bieden hebben maar wel alles gezien wat we wilden zien voor zeer weinig!

Ook zitten uiteraard niet alle entrees erin.

Dus wil je voor weinig naar Thailand en boeit de luxe of het interieur van de kamers jen iet zo, DOEN zou ik zeggen.

10. Thaimo

Thaimo New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil even op die rare vieze kamers van JannekeH reageren: in Pattaya ook ooit gehad: onze kamer keek uit op de muur van het hotel ernaast en eronder liep een open riool(tje), de geur die in de kamer hing kan ik nu nog niet beschrijven en de airco maakte herrie alsof er een straaljager over kwam..1 nacht en wegwezen dan is zelfs 800 bath incl.ontbijt voor 4p.op een kamer in Pattaya nog teveel.
    Kan me zomaar voorstellen dat deze kamers 13 in een dozijn verkocht worden aan org.met de meest goedkope rondreizen.

11. naomi

naomi New Member

Lid geworden:
    22 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was eerst ook op zoek naar budget rondreizen, maar ben toch bang dat dat gaat tegen vallen en dat rewijl t nog steeds veel geld is met 4 pers.!

nu heb ik mijn reis helemaal zelf in elkaar geknutseld met greenwoodtravel en hulp van dit forum.
    nu is mn reis precies zoals ik wil en stukken goedkoper als de lowbudget rondreizen waar ik eerst naar keek!

sucses

12. arjen@ksc.th.com

arjen@ksc.th.com New Member

Lid geworden:
    14 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk he zo'n forum!!

13. Maybes

Maybes New Member

Lid geworden:
    26 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan in 3 mei de 15 daagse all in rondreis Thailand maken.
    Wie ook?

14. Ruben

Ruben New Member

Lid geworden:
    15 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    In 2009 met Stip Reizen op vakantie geweest naar Thailand. Niets dan lof voor de organisatie. Beste waar voor je geld!

Mijn Stip reizen ervaring: http://www.rondreis.nl/reisorganisaties/stip-reizen/

15. hoeksie

hoeksie New Member

Lid geworden:
    18 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    We zitten inmiddels in 2012. In 3 jaar kan er heel veel veranderen

Deel Deze Pagina