tandartsen in tukye

Discussie in 'Turkije' gestart door braems patrick, 28 jul 2007.

1. braems patrick

braems patrick New Member

Lid geworden:
    28 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er al iemand tandkronen laten plaatsen in turkye en zo ja wat zijn jullie ondervindingen ,zowel negatieve als positieve ,ik ga binnen 3 weken naar alanya en overweeg om daar een paar kronen te laten plaatsen maar zoek eerst mensen die dit al laten plaatsen hebben en wat hun ondervindingen zijn over deze ingreep daar ter plaatse,omdat ik mij een beetje zorgen maak om indien er iets verkeerd gaat je geen verhaal hebt en je kan moeilijk terugkeren eenmaal je thuis bent ,ik ben uit belgië alvast bedankt

2. niks

niks New Member

Lid geworden:
    18 sep 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga nooit naar Erdal kurkuma in Istanbull buurt basiktas geen garantie betaald z'n ass. 50€ p/m heeft eerder met 2 andere een praktijk gehad na ruzie is hij zelf verder gegaan z'n kronen zijn van top kwaliteit zolang alles goed gaat is het leuk maar hij stuurt je zo naar Ned met een losse kroon dan is de wortel afgebroken en ja dan is je jouw schuld een goede arts zal kronen en een andere techniek gebruiken bv facings de praktijk is klein heeft geen eigen technische afd. ga je toch vraag een garantie voor 10 jaar en ga niet in z'n straat een hotel nemen die is goor heeft geen ontbijt beter ga je naar Antalya lekker fietsen sporten en zwemmen ga nooit in aug dan is het rammendam en is het dan niet klaar maakt hij het snel af en gaat er vandoor na z'n behandeling betaalde ik 3000€!om alles te maken lijkt een leuke man er is ook nog een vr die er woont zij doet ook dingen zonder opleiding al met al een 4-

3. niks

niks New Member

Lid geworden:
    18 sep 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechts zie je het taksim-trammetje de stad is top verblijf daar in een hotel en vergeet de Haman niet deze is in Ned ook maar goed met de tijd zal ik de dos en donts op een site zetten Erdal is een no go heeft geen pc ervaring geen ass met papieren maakt geen foto's z'n nood kronen zijn schildjes vallen er steeds uit vallen er steeds uit heeft problemen in de Fam sfeer ik kem hem maar al te goed hij werkt samen met Kees deze zet trapjes uit a 25€ niet doen u kunt zelf een ticket kopen voor de bosperas boottrip een aanrader ga nooit in aug maar in sept okt lekker weer en geen ramadan reken p/dop50€ de man buiten de reis en gebit je bent zo 4000€ kwijt er is veel te doen er zijn geen stranden das jammer het is meer een culti trip en tandarts bezoek wanneer je gaat Achmea betaald bij 2** 500€ lees veel voor u gaat veel succes neem een one wat ticket

Deel Deze Pagina