Tempels Angkor

Discussie in 'Cambodja' gestart door Saphira, 25 jul 2009.

1. Saphira

Saphira New Member

Lid geworden:
    20 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje... Wie is er al bij de tempels van Angkor geweest en voor hoeveel dagen heb je een pas gehaald?
    Ik zit te twijffelen tussen een week of 3 dagen. Wie is me voor gegaan en wie heeft waarvoor gekozen en waarom?
    And last but not least.. Waar kun je aan die pasjes komen die je kan kopen? Ze zeggen op de weg van Siem Reap naar Angkor... Iemand enig idee?

Thnx anyway:D

2. roynaldinho@hotmail.com

Lid geworden:
    16 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkoopkassa's zijn op de toegangsweg er naar toe. Pasfoto is niet meer nodig, ze maken een foto met een webcam.

Wij zijn voor de 3 dagen pas gekregen, dag 1 kleine ronde op de fiets, dag 2 grote ronde met tuktuk, dag 3 op de fiets van kleinere tempels en met de tuktuk naar Banteay Srei.

4de dag nog naar Beng Melea geweest, maar daar heb je geen dagpas voor nodig, maar moet je los een kaartje kopen (is prive bezit).

Vonden het erg mooi en lang genoeg

3. Guest16449

Guest16449 New Member

Lid geworden:
    25 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij je wilt afstuderen op Cambodjaanse tempels, is een pas voor drie dagen echt genoeg. Zelf heb ik er twee volle dagen voor uitgetrokken en heb het idee dat ik het mooiste wel heb gezien.

4. pong2

pong2 New Member

Lid geworden:
    17 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    las pas-at the mo special promotion-all passes extended-dus je krijgt 3 voor 2 of 5 voor 3 of zoiets-vanwge de toeristenflauwte.

5. pong2

pong2 New Member

Lid geworden:
    17 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    las pas-at the mo special promotion-all passes extended-dus je krijgt 3 voor 2 of 5 voor 3 of zoiets-vanwge de toeristenflauwte.

6. Jeroentje

Jeroentje New Member

Lid geworden:
    2 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    De pas kun je inderdaad bij de ingang van het complex kopen. 1 dag kost 20 dollar en voor 3 dagen is het dus 40 dollar. In 3 dagen kun je heel veel zien. Ik ben nu 3 keer bij de tempels geweest en ze blijven fantastisch. Ik raad aan om ook een dag met een gids te gaan. Die kunnen je gewoon heel veel basis informatie geven over de geschiedenis van Angkor.

Deel Deze Pagina