Temperatuur Kos in mei

Discussie in 'Kos' gestart door petra, 13 nov 2005.

1. petra

petra New Member

Lid geworden:
    13 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er in mei naar Kos geweest en wat zijn jou ervaringen met de temperatuur daar?

bvd. petra

2. Berry Veneberg

Berry Veneberg New Member

Lid geworden:
    1 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ongeveer 25-28 graden en is erg mooie eilamd, je kunt van alles doen wat je graag wilt. Fietsen, jetskiëen, ongekende watersportmogelijkheden uitproberen. En wellicht is Kos-Stad een grote toeritische plaats, met eventuele leuke appartementen en hotels. En heeft men ook mooie stranden waar je met geringe prijs ligbedden kunt huren. Er zijn op Kos ook toffe en leuke strandtenten waar je hapje en een glaasje fris kunt drinken, dicht bij de strand. In mei kun je heel goed naar Kos terecht, eventueel met Transavia.com of Martinair of ArkeFly. Woon je dicht bij de regionale luchthaven in Nederland, kunt u misschien overwegen om laten vertrekken vanaf één van die vliegvelden in Nederland naar Kos? Transavia.com vliegt vanaf Maastricht en Eelde naar Kos vanaf april tot en met oktober, dus gehele zomerseizoen. Vertrekdagen zijn zondag en donderdagen.

3. George Bruynzeels

George Bruynzeels New Member

Lid geworden:
    28 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga met mijn vrouw in september voor de 2e keer naar Kos-Stad.
    Waren er ook in 2003.
    Verheug me er enorm op. We zijn echt verliefd geworden op het eiland, en vooral op Kos-Stad.

4. fionadegier

fionadegier New Member

Lid geworden:
    18 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik ga waarschijnlijk ook in september naar kos met me vriend voor mij is het de eerste keer naar het buitenland is het wel een beetje leuk en hoe zit dat met eten voor hoeveel ken je een beetje lekker uiteten en is kleding duur enzo is de boottocht naar bodrum wel leuk

5. annetteanemaat

annetteanemaat New Member

Lid geworden:
    8 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ben 12 jaar geleden op Kos geweest ( net buiten kos-stad in Lambi) en ik heb er toen een top vakantie gehad, heerlijk gefietst en erg leuke bewoners van Kos ontmoet. Dit jaar gaan we voor het eerst terug en we zij erg benieuwd hoe het veranderd is. We gaan zeker op zoek naar het appartement waar we 12 jaar geleden zaten om daar nog eens van de tonijnsalade te genieten. We zijn al op een aantal eilanden van Griekenland geweest maar hebben nooit meer z'n heerlijke tonijnsalade gevonden.

6. info@e-jm-groothuizen.speedlinq.nl

Lid geworden:
    19 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi wij zijn in 1991 naar kos geweest en hebben het erg naar ons zin gehad vooral in de barstreet wij gaan nu terug in augustus met onze 2 kids van 5 en 7 jaar oud het zal een hele andere vakantie worden maar genieten gaan we zeker.

7. ivanvanhooff

ivanvanhooff New Member

Lid geworden:
    13 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    goh ik ga vooreerst naar Kos in september en ik voel het tintelen van de spanning. Ik ben al erg vaak naar Kreta geweest maar nooit ergens anders buiten Santorini en Kreta en ik hoop op een verbazend gave vakantie maar ik weet niet waar te beginnen

8. francesco

francesco New Member

Lid geworden:
    29 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal in Kos in mei, Ik ben op zoek naar een vriendelijke OpenMinded en nieuwsgierig paar om te genieten van de zon samen .. en misschien more.i ben 28 jaar oud goodlooking en ernstige italiaans jongen,
    Als u graag ontmoeten en ga naar een strand samen schrijven me op
    finethetube@hotmail.com

I will be in kos in may, i am looking for a friendly openminded and curious couple to enjoy the sun together..and maybe more.i am 28 years old goodlooking and serious italian boy,
    If you like to meet and go to some beach together write me at
    finethetube@hotmail.com

9. ronny.depraetere@pandora.be

Lid geworden:
    13 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zouden op 7 oktober vertrekken naar KOS voor 7 dagen..Is het nog aan te raden wat het weer betreft.

Alvast bedankt voor de nodige informatie,
    Annick

10. shammink

shammink New Member

Lid geworden:
    5 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij - 3 Nederlands meiden van 18 tot 21 willen in Mei naar Kos, wat er ons echter wel een beetje afvragen is of dan niet "alles" nog dicht zit qua leuke restaurantjes en uitgaansgelegenheden.

Heeft iemand hier daar misschien iets meer info over voor ons?

Grtz
    Moon

Deel Deze Pagina