Terugkeren naar Nederland

Discussie in 'Reisgenoten gezocht' gestart door zkr300, 6 feb 2010.

1. zkr300

zkr300 New Member

Lid geworden:
    6 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal en gegroet,

Ik woon momenteel in het buitenland. Ik heb hier jarenlang gewoond.
    Alles lijkt echter uit elkaar te vallen, en vind het niet meer fijn om te blijven.
    Ik ben van plan om terug naar Nederland te gaan.
    Zijn er mensen die mogelijk aan kamer van hun huis aan mij kunnen verhuren of op zoek zijn naar huisgenoten uit het buitenland?
    Ik ben bereid om een klein maandelijks bedrag te betalen als huur, maar heel veel zal ik niet kunnen (rond de 150€ tot 200€ is prima). Voor de rest betaal ik mijn eten zelf. Ik stel het op prijs als iemand een beetje wil/kan helpen aangezien ik het nou nogal moeilijk heb.
    Ik wil werk zoeken als ik daar eenmaal zit, en dit allemaal is natuurlijk niet altijd een snel of vlot proces. Ik moet de hele boel opnieuw doen qua emigreren, van aanmelden bij de vreemdelingenpolitie etc etc. Dit komt doordat ik mijn nationaliteit jaren geleden heb laten veranderen naar de Amerikaanse via mijn ouders door een paspoort te verzoeken.
    Ik deel graag reisverhalen, ervaringen, en allerlei dingen mee. Zoek vooral naar een leuk gezelschap en samenwerkingsverband met een huisgenoot (voor zover dat mogelijk is). Ik help u ook graag als u dat nodig heeft.
    Stuur me dan een mailtje met interesse.

Deel Deze Pagina