Ticket verlengen

Discussie in 'Fortaleza' gestart door salseros, 19 apr 2006.

1. salseros

salseros New Member

Lid geworden:
    21 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik sta op het punt om via Arke-Fly een retourticket Fortaleza-Amsterdam te kopen voor mijn vriendinnetje voor vertrek 18 juli. Ik heb de helpdesk gebeld en gevraagd of er na de boeking nog iets gewijzigd kan worden, antwoord was nee.
    Wat ik eigenlijk van plan ben is een ticket te kopen voor 2 weken en als het goed gaat het ticket verlengen naar 2 of 3 maanden, is dit dan absoluut niet mogelijk?
    Ik heb verhalen gehoord van gasten in Fortaleza die ook in eerste instantie 8 dagen geboekt hadden en tijdens hun verblijf een week langer bleven... vandaar klinkt dit een beetje vreemd in de oren.

Bedankt alvast.

2. bartjefrouk

bartjefrouk New Member

Lid geworden:
    19 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon met TAP boeken. Je kunt het ticket tot 1 jaar verlengen het kost maar 100 euro.

3. rap@yahoo.com

rap@yahoo.com New Member

Lid geworden:
    26 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij wijziging ba Arke-Fly vervalt de ticket en dan moet je gewoon weer een nieuwe ticket kopen. Klopt ook wel want een enkele reis kost ongeveer 20 euro minder dan een retour.

4. jonesy32@home.nl

jonesy32@home.nl New Member

Lid geworden:
    17 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    hai klopt ik heb laatste keer ticket voor 3 weken gekocht en wilde en ben week langer gebleven en heb via q ook gewoon heel nieuw ticket moeten kopen,mij viel wel op op de luchthaven betaalde ik +-300 euro meer dan bij het reisburo aan de beira mar vreemd toch bij zelfde organisatie????

5. paul@vanlankveld.nl

paul@vanlankveld.nl New Member

Lid geworden:
    7 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geld ook voor een binnenlandse vlucht met GOL. Aan de balie bij GOL was dat 295 reas, bij een reisbureautje 170.

6. rap@yahoo.com

rap@yahoo.com New Member

Lid geworden:
    26 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal waarschijnlijk ook te maken hebben met op het laatste moment een ticket bij Gol kopen. Als je een paar weken eerder boekt dan kom in in een ander tarief. HET VLIEGTUIG IS INGEDEELD IN TRARIEFKLASSEN, HOE EERDER JE BOEKT HOE GOEDKOPER.

7. salseros

salseros New Member

Lid geworden:
    21 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Tap is inderdaad ook interessant, als ik bv boek voor 27 juli vertrek en bv 14 augusus terug, kost mij dat 2712 reais, met Arke betaal ik voor ongeveer de zelfde periode 1010 Euro - vrijwel hetzelfde bedrag. Ik begrijp dat ik bij TAP nog kan annuleren voor vertrek of wijzigen tegen een gering bedrag, met Arke ben ik mijn hele ticket kwijt... ik bel morgen voor meer info bij TAP, laat het jullie nog wel weten. Ik ga morgen in ieder geval boeken.

8. salseros

salseros New Member

Lid geworden:
    21 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, schiet me ineens te binnen, TAP stopt natuurlijk wel in Lissabon en als ik die verhalen hier gelezen hebt dat mensen evt aangehouden kunnen worden en teruggestuurd, is natuurlijk wel een risico... shit, wat een dilemma... :(

9. rap@yahoo.com

rap@yahoo.com New Member

Lid geworden:
    26 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee salseros dat is alleen als de dame alleen reist, samen met jou geen probleem.

10. rap@yahoo.com

rap@yahoo.com New Member

Lid geworden:
    26 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry verkeerd gelezen, je bedoelde een ticket voor je vriendin. Vorig bericht weggooien

11. salseros

salseros New Member

Lid geworden:
    21 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, zojuist gebeld met TAP, lekker chagrijnige dame aan de lijn... ik kan alleen met een credit card betalen die ik niet heb, ticket kan wel gewijzigd worden maar absoluut niet geannuleerd worden (vreemd, ik dacht dat ik dat wel zag op hun website). Ik boek wel met Arke-Fly...

12. wouter

wouter New Member

Lid geworden:
    16 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Doppie, laatste waarschuwing, je berichten worden niet voor niets verwijderd.

13. doppie

doppie New Member

Lid geworden:
    5 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom worden mijn mailtjes eruit gehaald ?????

14. wouter

wouter New Member

Lid geworden:
    16 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je suggestieve berichten schrijft die niet over het onderwerp gaan. Nu weer on-topic, overige niet on-topic berichten worden gewist.

15. noordijkmarcel

noordijkmarcel New Member

Lid geworden:
    28 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0

als je met Arke-Fly vliegt kun je ook niet annuleren dat kost ook geld allen met tap als je wilt verlengen kost het 100 euro als je een silver of een goud kaart hebt betaal je niets zo als mijn als mijn werkgever beld van het duurt een week langer voor dat ik moet werken dan bel ik tap in fortaleza en dan kost het niets en tap bevalt heel goed 7 van de 10 keer krijg ik een upgrate en dan zit ik heerlijk
    groetjes marcel

16. kantoffel@hotmail.com

Lid geworden:
    18 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een retourvlucht voor 7 maart met TAP via Lissabon. Deze wil ik verlengen tot begin/half april. Probleem is echter dat ik op 7 maart 3 maanden in Brazilie ben.Wat nu?
    Moet ik eerst naar de federale politie om visum te verlengen en dan TAP bellen om mijn ticket te verlengen of andersom?

17. dr.flecha@yahoo.com.br

Lid geworden:
    25 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie het antwoord op deze zelfde vraag op het Brazilië reisforum.

18. r.kroeze

r.kroeze New Member

Lid geworden:
    18 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    nou bij tap kan je wel verlengen maar kost je wel meer dan 100 euro maar het kan wel en dat is absoluut geen probleem daar in fortaleza .
    heb het zelf gedaan deze zomer maar kost wel meer dan 100 euro

19. peregrino@zonnet.nl

peregrino@zonnet.nl New Member

Lid geworden:
    3 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    @Salseros
    Bel FlyBrazil of het bij hen wel kan. Arkefy heeft in Fortaleza niemand die tickets uit mag schrijven. Casper van FlyBrazil mag dat wel.

20. janvanel@tiscali.nl

janvanel@tiscali.nl New Member

Lid geworden:
    18 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Arke fly kan je wel degelijk annuleren, kost alleen het eea en hoe dichter bij de datum van vertrek hoe hoger de kosten. ik heb in juli een week voor vertrek de vlucht voor mijn vrouw moeten annuleren. Kosten 90% van de de totale reissom. Overigens kreg ik in Forta te horen van de vertegenwoordiger van Brasil Fly dat het niet kon, daarna zelf met Brasil fly in Nederland gebeld. Annulering bleek dus geen probleem te zijn.

Deel Deze Pagina