tieners op Tenerife

Discussie in 'Tenerife' gestart door Ivo Hulshagen, 12 mrt 2009.

1. Ivo Hulshagen

Ivo Hulshagen New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan volgende zomer met 2 sportieve tieners (13j en 15j) naar tenerife (Playa adejé). Wat is er voor te beleven. Zijn er terplaatse cursussen voor watersporten te boeken?

2. francois.eriksen

francois.eriksen New Member

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    beste Ivo,

mooie bestemming PL.Adejé,niet ver van het mooie Pl.El Duque en naast Pl.Américas(uitgangsleven vooral Engelse jeugd in de zomer) en Los Christianos(met haven en waar vissers met hun bootjes aanmeren enz.)je kunt watersporten excurcies ondernemen Ferry naar
    LaPalma (aanrader)gewoonlijk vind je daar ook
    duikers die cursussen geven(als je dit bedoelde).In de zomer ben ik er zelf voor 10 dagen in juli(Pl.Américas,in de dag strand en voor s'avonds het uitgangsleven rest.en bars en dergelijke).Wat ik me herinner van
    Pl.Adéje,groot lang strand je kon vanaf PL. El Duque zo naar Los Christianos wandelen langs de de kustlijn.Er waren vele restaurants
    2 winkelstraten die licht hellend naar boven gaan.Daar heb je ook ergens een bowlingbaan(bovenaan de winkelstraat)je ligt niet ver van het Aquaparadijs(wel vrij druk)ook dolfijnen zijn daar ter plaatsen te bewonderen.Ivo voor adressen voor watersporten te beoefenen zie op je PC Tenerife watersporten of dergelijke en kom je
    ook veel te weten.Tennissen kun je ook overal.
    Je ziet maar.Laatste keren dat ik aldaar was
    was in 2000 in het pl.El Duque(allemaal nieuw
    vrij duur en weinig amusement).Dan liggen jullie toch beter.
    Ik zou zeggen veel watersport plezier en amusement met je twee tieners.
    groetjes,
    Francisco

3. purdey

purdey New Member

Lid geworden:
    29 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er zelf vorig jaar geweest, en ben zelf een enorm actief persoon.

Ik zat zelf ook in Adeje (vlak bij playa fañabe) en de eerste avond was ik met mn beste vriendin wat gaan drinken bij zo'n restaurantje. geloof dat het dubai café/bhaja beach ofzoiets heette. (zaten we overigens bijna iedere avond wel eventjes)
    en daarna zijn we in het donker meteen de weg terug gaan zoeken via het strand (in één keer gevonden, dus vrouwen kunnen ook richtingsgevoel hebben)waren rond uurtje of 2 's nachts terug in appartement. zijn toen nog even met mensen de we hadden leren kennen gaan naborrelen en rond uurtje of 4 in slaap gevallen. ik kan niet uitslapen en was om 7uur 's ochtends het plaatsje al aan het verkennen.
    allerlei dingen waren op loopafstand.

wateractiviteiten die ik gedaan heb:
    * parascending
    * jetbiken
    * tocht met catamaran over de oceaan op zoek naar dolfijnen en walvissen.

andere activiteiten die ik gedaa heb:
    * rondreis over het eiland
    * loro parque

dit jaar wil ik ook naar het siam park (waterattractiepark)

4. Madam Tenerife

Madam Tenerife New Member

Lid geworden:
    5 apr 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Playa Adeje heb ik geen ervaring mee maar 10km verder in Playa de las Americas heb je het Siam Park. hoewel prijzig (weet exacte bedrag niet meer) is dit park echt super in alle opzichten, kan echt gelden als één van de betere parken in Zuid-Europa denk ik.

Deel Deze Pagina