Ik heb geen idee! Het zijn echte harde ballen soms zo groot als een voetbal. Ik dacht dat pomelo's meer een sinaasappelige schil hadden.
oke! Ik heb ook gekeken en het lijkt er wel veel op! die pomelo was even tussendoor hahahaha. op naar de volgende foto! Eentje uit de oude doos
Aan de stijl te zien, lijkt het mij een tempel op Ko Samui... dus mijne gok is: een tempel op Ko Samui
Deze foto heb ik een keer gemaakt bij een tempel en ik ben al een hele tijd op zoek naar de naam en info. Diegene die me kan vertellen waar dit te vinden is wint en als iemand me kan helpen met de naam van dit tempel complex zou dat echt helemaal te gek zijn. Net rechts van deze foto stond de naam op een bordje, maar ben vergeten een foto te maken.
Nou ik heb gegoogled maar ik kan hem niet vinden Ik heb wel duizenden andere tempels langs zien komen die ik graag zou willen zien hahaha.
@Annelies: ik ook. Begin nu zelfs te twijfelen over mijn reisinvulling van komende zomer. Ik ga eerst drie weken naar Birma, heb dan nog tien dagen over. Die ging ik invullen met Laos, maar begin nu te twijfelen...
Dat is hem inderdaad Anneleen. Op de weg van Hat Yai naar de grens. Ik denk dat dit complex redelijk nieuw is, vandaar dat het moeilijk is een naam te vinden. Sadao is in ieder geval goed.
Ik herken het allemaal niet. Maar dat komt omdat we toch iets meer natuur als cultuur liefhebbers zijn.