tips/ wetenswaardigheden BALI

Discussie in 'Bali' gestart door betty en fred, 23 nov 2012.

1. betty en fred

betty en fred New Member

Lid geworden:
    18 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat mijn computer was gecrashd en ik al mijn gegevens kwijt leek te zijn, is het mij gelukt om e.e.a. weer op papier te zetten.
    Mensen die informatie/tips willen ontvangen over Bali kunnen weer reageren.
    Indien gewenst ook algemene informatie over LOMBOK.

betty.schuit@kpnmail.nl

2. king Theo

king Theo New Member

Lid geworden:
    16 dec 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het geval iemand een perfect Engels sprekende gids nodig heeft voor dagtochten naar bekende en minder bekende plekjes op Bali kan ik van harte Agus Kuswana aanbevelen. Hij rijdt ondanks de gestegen benzineprijzen maximaal 4 personen voor 350.000 Rupiah ( zo'n €27,50 ) 8 uur lang rond over het eiland in zijn Toyota Avanza met airco. Voor ieder volgend uur vraagt hij slechts 25.000 Rupiah.
    Neem per e-mail contact met hem op via gil.agus@hotmail.com en zeg hem dat king Theo hem heeft aanbevolen, zodat je zeker bent van de hierboven genoemde prijs.
    Hij zal zeker voor een onvergetelijke vakantie zorgen!

3. Romano

Romano New Member

Lid geworden:
    5 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie al geweest zijn maar Made is een Nederlandstalige gids die jullie ook kan rondrijden langs de mooiste plekken van Bali! Hij kent het eiland als geen ander en past tours aan aan de wensen van zijn gasten. Dit kunnen half daagse tours zijn tot een rondreis van 6 dagen. Ook voor Lombok en Java heeft hij mogelijkheden. Hotels, vliegtickets etc zijn ook te regelen via zijn website, erg handig en met de commissie die hij daarvoor krijgt van die maatschappijen ondersteun je zijn familie ook weer direct: www.bali-gids.webklik.nl

Deel Deze Pagina