Tour fiets verhuur in bangkok

Discussie in 'Thailand' gestart door Juan, 27 okt 2009.

1. Juan

Juan New Member

Lid geworden:
    27 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij zouden graag 2 fietsen willen huren in bangkok van half december tot half januari om daar en fietsvakantie door midden thailand van awol.nl te doen. Alleen komen we vooral mountainbike verhuur tegen, deze fietsen willen wij in ieder geval niet, omdat we relaxed normaal zittend willen fietsen. Ook moeten deze fietsen voorzien zijn van bagage zakken waar de inhoud van een 65 liter backpack in kwijt kan.

Heeft er iemand een goed adres hiervoor?

2. hans.bemmelen@live.nl

Lid geworden:
    30 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal lastig worden, Thailand is geen fietsland.
    stuur www.covankessel.com even een mailtje, als hij het niet weet, weet niemand het.

Sowieso leuk om ook even een tocht bij hem te boeken.

3. HAlders

HAlders New Member

Lid geworden:
    20 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees dit nu net. Wel een paar jaar te laat maar omdat ik zie dat het nog active is en mensen dit lezen wilde ik graag even mijn ervaring delen. Ik was ook op zoek naar een zaak waar ik even een dag een fiets kon huren. Na veel gezoek online kwam ik deze tegen en heel dicht bij de pier/BTS (Saphan Taksin). Geloof dat het Baht 300 per dag is incl. Helm, Slot en een fles water.
    Zaak heet Go Bangkok Tours en verhuurd fietsen. Ze hebben er ook een optie bij om een GPS Tablet te huren zodat je de routes lekker zelf kunt doen. www.gobangkoktours.com

4. Globaltraveler

Globaltraveler New Member

Lid geworden:
    4 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook contact opnemen met Krit een fietsgids in Bangkok: http://www.travelmoodz.com/nl/reisprofessional/krit-phromchua

of met met Hans Deckers. Hij is een Nederlander van origine en woont al 20 jaar in Thailand in Chiang Mai. Hij runt daar samen met zijn familie een klein resort (diverse prijsklasses van goedkoop tot luxe) maar daarnaast werkt hij ook als reisgids/professional en hij heeft een bedrijfje dat fietstochten aanbiedt (ook in Bangkok), maar ook een bedrijfje dat andere excursies en/of meerdaagse tochten aanbiedt. Hij staat goed bekend en je vindt zijn profiel op TravelMoodz.com een website die reizigers rechtstreekt verbindt met gidsen wereldwijd. Hierbij de link naar zijn profiel en via dit profiel kun je rechtstreeks contact met hem opnemen:
    www.travelmoodz.com/nl/reisprofessional/hans-deckers-1

5. Hennyvv

Hennyvv New Member

Lid geworden:
    29 dec 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb via http://www.bajabikes.eu/nl/fietsen-in-bangkok een tour gedaan in Bangkok. Kan ik ook iedereen aanraden. Het is geen fietsvakantie, maar wel een erg leuke manier om Bangkok te ontdekken op de fiets. Wij waren erg tevreden. Makkelijke omgang met het reserveren en een hele gezellige gids.

Deel Deze Pagina