Trieste dag voor nederlandse toeristen naar het noordoosten

Discussie in 'Brazilië' gestart door Mikey, 5 nov 2014.

1. Mikey

Mikey New Member

Lid geworden:
    28 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren is bekend geworden dat Flybrazil faillissement heeft aangevraagd. Geen Nederlandse charter meer naar Brazilië.... Trieste dag voor de Nederlandse toeristen die graag naar het Noordoosten gaan en de mensen die daarmee hun geld verdienden.

2. Felix

Felix New Member

Lid geworden:
    28 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel meevallen want het failissement zal ook wel te maken hebben met de teruglopende belangstelling om vanuit het Nederland naar het noordoosten te komen. Ik vraag me trouwens af of ook het aantal Italiaanse en Portugese toeristen in het NO ook zo is gedaald. Op een gegeven moment is het avontuur er wel van af, zijn de jongere fans alweer ouder geworden en hebben een gezin. Ze gaan nu liever naar Benidorm of naar een camping op de Veluwe. In ieder geval is er nog de Duitse chartermaatschappij Condor en je hebt ook nog een aantal lijnvluchten.

3. Maarten van Tilburg

Maarten van Tilburg New Member

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet erg veel lijnvluchten: de TAP.

Volgens mij is een belangrijke oorzaak dat Brazilie vrij duur is geworden, de reis ook en het blijft nog altijd 7 of 8 uur in een stoel zitten niksdoen. Vaak ook vertragingen enz. Er zijn leukere dingen die je kan doen in de vakantie.

Deel Deze Pagina