Uitgaan?

Discussie in 'Gambia' gestart door jopper00, 18 apr 2007.

1. jopper00

jopper00 New Member

Lid geworden:
    21 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag voor twee weken een strandvakantie willen doen in Gambia. Tussendoor ook nog een aantal excursies maken om het land een beetje te ontdekken. In de avond zou ik graag een beetje willen stappen (discotheek, barretjes). In welke plaats kan je het beste uitgaan, deze plaats zou ik dan namelijk als thuisbasis willen hebben en hier een hotel boeken.

Iemand tips?

Alvast bedankt!

2. de.smet.katja

de.smet.katja New Member

Lid geworden:
    18 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op http://gambia.startpagina.nl/ en ga naar het prikbord. Genoeg draden over dit onderwerp te vinden.
    Ik weet niet waar je verblijft maar als je in Senegambia gebied logeert heb je genoeg barretjes en een tweetal discotheken. Gezellig maar ik kies toch voor het lokale gebeuren.

Veel plezier in The Smiling Coast

3. Eduard Peeters

Eduard Peeters New Member

Lid geworden:
    18 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Joost,
    Senegambia is dan voor jou the place to be, er zijn 2 discotheken waarvan één de Waaw is, tamelijk berucht. Verder is er ook Ali Baba, en Ali Baba Garden zeer bekend bij de Nederlanders, In Kololi is er ook nog wat activiteit en dan heb je nog de "Jokor's", een in Serrekunda en de andere in Brikama en dan is het op. Veel is het niet en ik ga daarin mee met Katja liever het lokale gebeuren.
    Have fun

4. heanne

heanne New Member

Lid geworden:
    10 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoelen jullie met berucht? ik wil dus naar de waaw, ik had begrepen dat het voor alle leeftijden is en niet zoals in nederland alleen voor 16 jarigen.

En dat er tamelijk veel toeristen komen.
    ben dus benieuwd wat er bedoelt wordt.

5. Johnie

Johnie New Member

Lid geworden:
    20 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    waaw berucht, ja is vooral berucht voor prostitutie, zowel jonge dames en jonge heren Rasta's.die zijn er niet voor de heren maar vooral voor oudere vrouwen
    http://gambia.start.be/

6. de.smet.katja

de.smet.katja New Member

Lid geworden:
    18 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Waaw aan het begin van de avond is ok. Na 12u hebben ze al een hele hoeveelheid alcohol op en gaat het er allemaal een beetje ruiger aan toe. Ben er al een aantal keer geweest en elke keer is er wel een gevecht geweest. Dus ja. Totties ernaast valt nog redelijk mee. Maar nogmaals, geef me maar het lokale gebeuren.

7. lou_honey

lou_honey New Member

Lid geworden:
    25 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    uh er bestaan nog veel meer plekken in Gambia om uit tegaan Destiny wel eens van gehoord? of Teranga Beach club? The Cotton club, Tropicana, Jokor Brikama ga zo maar door! Zelfs Banjul heeft een club! en in Bakau heb je ook een leuk klein tentje met live muziek! Genoeg te doen dus! Kijk eens verder dan Waaw

8. de.smet.katja

de.smet.katja New Member

Lid geworden:
    18 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Lou

volledig mee akkoord. Zoals ik al zei. Geef me maar het lokale gebeuren.

9. liannehester

liannehester New Member

Lid geworden:
    13 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga altijd naar ladys night op woensdag in jokor.

Hartstikke leuk en helemaal geen vervelende sfeer of oude mensen die jonge mensen op pikken.En ik ben er nog nooit lastig gevallen door opdringerige bumsters.

10. de.smet.katja

de.smet.katja New Member

Lid geworden:
    18 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Groot gelijk Kris. Is idd de moeite.

Binnen 2 weken ben ik er weer.

Groetjes

Deel Deze Pagina