Uitstapjes vanuit Senegambia

Discussie in 'Gambia' gestart door marcohaan77, 22 jun 2011.

1. marcohaan77

marcohaan77 New Member

Lid geworden:
    22 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen,
    Mijn vriendin en ik hebben voor 16 sept een reisje geboekt voor de eerste keer naar Gambia. Onwijs veel zin in! We hebben 16 dagen geboekt in Senegambia beach hotel. Wat zijn leuke uitstapjes / excursie's om te doen, is dit een beetje betaalbaar bij de locals ?

2. jannie

jannie New Member

Lid geworden:
    23 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo Marinus de keus van het Hotel is goed
    haal de inentingen op tijd en de Malaria tabletten want jullie zijn er op het einde van de regentijd veel muggen.Bij delocals zijn de excursie's betaalbaar wel onder handelen. er zit in senegambia beach hotel bij de ingang rechts om de hoek tamba Suso
    hollanse naam Eric vraag bij de portiers naar hem.Hij heeft voor ons al veel excursie;s gedaan.Wij gaan in november voor de32ste keer naar Gamnbia. wij wensen jullie heel veel plezier daar.doe Tamba de groeten van jannie en wout.sucses

3. Marinus

Marinus New Member

Lid geworden:
    22 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Jannie,

Bedankt voor je reactie.ok dus er is genoeg te doen in ieder geval :) we zullen het gaan beleven allemaal.

4. linerinamia

linerinamia New Member

Lid geworden:
    23 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Jani,

Ik zie dat je een expert op Gambia ben. Kan je mij aub wat tips geven ik ga volgende week met mij 2 kinder van 17 en 19 naar Gambia voor een week en wil graag naar Juffreh. Kan je mij svp vertellen wat de beste en goedkoopste manier is om hier nbaar teo te gaan? een excursie bijvoorbeeld? en zijn er specifieck dingen waar ik rekeing mee moet houden? alvast vriendelijk bedankt Lina

5. jannie

jannie New Member

Lid geworden:
    23 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo Lina wat leuk dat je naar Gambia gaat,
    wij hebben in die 14 jaar een heleboel geleerd.Je kan niet pinnen,dus neem kontant geld mee.
    ik kan je een hele goeie betrouwbare gids chauffeur +open Jeep aan bevelen.
    Zijn naam is Camara zijn tel:9934818 of Tamba Suso zit in het Senegambia Hotel zijn tel:7334875
    Wat betreft Juffreh.je gaat met de pont over,is een volle dag.
    de pont niet later als 9 uur nemen
    Om veel te zien beveel ik je een Bush Trip aan met lunch op Paradise Beach.
    Zelf regelen en onderhandelen voor de prijs je kan die dag besluiten met een bezoek aan Tanji het vissers dorp.
    hier wordt de vis aan wal gebracht tussen 4en 5 veel plezier in Gambia groeten Jannie

6. Ing

Ing New Member

Lid geworden:
    6 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand wel eens naar het Makasutu forest geweest. Wij willen vanuit Kololi daar een dag heen. Weet niet wat ik er van moet verwacht. Ik denk mooi wild bos, veel apen, leuke kanotocht!! Klopt dit een beetje?

Deel Deze Pagina