utopia world

Discussie in 'Alanya' gestart door xsandra50@hotmail.com, 14 jun 2007.

1. xsandra50@hotmail.com

Lid geworden:
    14 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al info over dit pas geopende hotel

2. sluijk_wendy@hotmail.com

Lid geworden:
    17 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    heeey sandra...
    wij gaan 3 juli ook richting turkije naar hotel utopia world. alleen reisorganisatie enka reizen, heeft dit hotel en alleen bij hun is info in te winnen. verders kun je wel bij google zoeken naar hotel utopia world alanya. dan krijg je een aantal sites, waaronder ook een wat turkse links en als je nou de turkse sites even bezoekt vind je het officiele webadres van dit nieuwe hotel. wij zijn heeel benieuwd hoe het zal zijn. het is een totale verrassing voor ons.

hopelijk weet je zo iets meer.
    een reactie via de mail dat mag hoor!

groetjes wendy

3. sluijk_wendy@hotmail.com

Lid geworden:
    17 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    heey sandra..
    hier ben ik nog een keer, maar nu met de link van de officiele website van het hotel, dat is misschien makkelijker.

www.utopiaworld.com.tr

groetjes

4. xsandra50@hotmail.com

Lid geworden:
    14 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    wij gaan 28 juli,dus ik hoop dat alles dan af is, en dat er dan al wat info.is van mensen die dan al geweest zijn. groetjes.

5. bilkay

bilkay New Member

Lid geworden:
    18 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Sandra
    wij waren 22 mei in Alanya en er waren toen mensen die daar geboekt hadden via Enka maar werden overgeplaatst omdat het nog niet klaar was, ik heb naderhand begrepen dat het nu wel is geopend. Alvast een fijne vakantie, wij gaan 28 Augustus weer voor de 10e keer naar hotel Bilkay

6. bob

bob New Member

Lid geworden:
    20 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    bilkay hotel is geen goed alternatief voor utopiaworld een veel mindere kwaliteit en geen prijs vergelijking

7. jenneke

jenneke New Member

Lid geworden:
    20 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Sandra,

Het hotel is nog steeds niet open en de gasten worden nog steeds omgeboekt. Trouwens er zitten veel russen. Aqualand is wel open en een paar villa's zijn klaar maar het hotel nog niet. het hotel ligt op een heuvel en de weg is nog overhard er wordt nog volop gebouwd en gewerkt op het complex. Ik hoop dat als je gaat het af is maar eerlijk gezegd denk ik het niet.

8. danielle.de.beer.riemersma

Lid geworden:
    21 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben ook geboekt naar dit hotel op 6 augustus. Ben benieuwd als het dan niet klaar is waar iedereen heen wordt gebracht. Is dat ook een vijf sterren hotel. Hopelijk is het wel klaar anders baal ik wel.

9. bob

bob New Member

Lid geworden:
    20 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die geboekt hebben naar dit hotel adviseer ik om kontact op te nemen met hun reisorganisatie om te vragen of alles wel op tijd af is voor jullie vertrek anders kun je nu nog een omboeking doen naar een soort gelijk hotel van de zelfde waarde dus een 5 ster hotel

10. Femk

Femk New Member

Lid geworden:
    21 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat een superhotel worden op 30 jun is er een grote openingsfeest.
    Ik ben er wezen kijken er zijn nog kleine zaken waar men mee bezig is. Voor 30 juni is alles klaar is mij verteld

11. bilkay

bilkay New Member

Lid geworden:
    18 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo sponzzzo
    Ik zeg ook niet dat het een alternatief is, Bilkay is maar 3 sterren dus dat is niet te vergelijken. Ik wil alleen maar zeggen dat WIJ naar Bilkay gaan en dat er mensen overgeboekt waren naar Bilkay en een gedeelte van de reissom terugkrijgen.Maar toch bedankt voor je reaktie.
    Groetjes Peer

12. jamila

jamila New Member

Lid geworden:
    21 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben ook geboekt voor 10 aug en ook wij hopen dat alles klaar is en femke ben jij van de reisorganisatie of gewoon als bellangstellende wezen kijken wat is er dan nog niet klaar volgens jouw,

13. vangentster

vangentster New Member

Lid geworden:
    21 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Jenneke,
    Ben jij in Alanya geweest en zo ja wanneer? Zo nee hoe kom je aan deze info.
    Wij gaan er namelijk eind juli heen en ik lees uiteenlopende berichten op diverse sites.

14. tijger98

tijger98 New Member

Lid geworden:
    21 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook wij gaan 28 juli naar Utopia world...maar als ik dit lees krijg ik het toch enigzins benauwd. ik dnek dat ik morgen ENKA maar even ga bellen

Groetjes Shirley

15. evoolstra

evoolstra New Member

Lid geworden:
    22 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan 31 juli naar Utopia World. Ik heb begrepen dat het 20 juni pas open is gegaan dus mensen die in mei zijn geweest stonden dan voor een dichte deur. Ik hoop dat alles af is in juli, maar ook als je op de Turkse site kijkt ziet het er helemaal af uit. Ook op duitse en Russische sites adverteren ze met dit hotel. Zal best goed zitten hoor!!

16. bob

bob New Member

Lid geworden:
    20 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    heel verstandig ff bellen en je weet meer laat je het ons ff weten?

17. evoolstra

evoolstra New Member

Lid geworden:
    22 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga morgen ook ff bellen en als ik iets weet zet ik het erop.. Misschien tot morgen!!
    Groetjes Ellen

18. sammerle

sammerle New Member

Lid geworden:
    22 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft geboekt rond mei in dit hotel en nog een print van alle info die toen op de website stond?
    Nu staat er dat het aquapark voor hotelgasten beperkt toegankelijk is (bepaalde uren) toen hebben wij dat niet gezien en stond het er volgens ons niet op.
    Wie kan ons info geven?

19. sluijk_wendy@hotmail.com

Lid geworden:
    17 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo iedereen,
    wij hebben met enka reizen gebeld, en het hotel word 30 juni feestelijk en officeel geopend en meneer van toerisme komt er ook naar toe. maar sinds 15 juni waren de eerste gasten er al. de reisorganisatie heeft mij verteld dat het echt een super mooi hotel is, en het helemaal af is, dus het is niet meer nodig om ongerust te zijn, en als ik lees wanneer jullie gaan, zitten jullie nog gebakken, wij gaan 3 juli al. mocht ie dan niet af zijn, hebben jullie nog ff en kunnen ze hard door bouwen. maar er is mij gewoon verteld dat het hotel helemaal af is.
    hopelijk zijn jullie nu gerust gesteld, zo niet, dan kunnen jullie enka reizen altijd even bellen. die hebben dit soort telefoontjes al heel vaak gehad, en snappen de reacties volkomen.

groetjes wendy

20. tijger98

tijger98 New Member

Lid geworden:
    21 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    He wendy dat klinkt goed zeg..was helaas niet aan bellen toegekomen vandaag. Ik wens je alvast een hele fijne vakantie en laat het ons weten hoe het was!
    En leuk dat er ook mensen zijn die in dezelfde periode als ons gaan.
    Allemaal een prettig weekend!

Groetjes Shirley

Deel Deze Pagina