vaccinatie

Discussie in 'Bulgarije' gestart door lampau82, 13 feb 2009.

1. lampau82

lampau82 New Member

Lid geworden:
    13 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan in juli 15 dagen naar sunnybeach.
    Is er iemand bekend met het wel of niet laten vaccineren ?

2. Fam.P.Pos

Fam.P.Pos New Member

Lid geworden:
    20 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    vaccinatie waarvoor?

3. lampau82

lampau82 New Member

Lid geworden:
    13 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Fam P.Pos

Ik heb er over gehoord en heb er wat van gelezen op TravelClinic.com

D.T.P en Hepatitis A

vandaar mijn vraag
    m.v.g. Paul

4. Fam.P.Pos

Fam.P.Pos New Member

Lid geworden:
    20 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Paul?? Mag ik nogmaals vragen waarvoor een vaccinatie tegen wat?
    Ik kom al heel wat jaren in Bulgarije en heb hier nog nooit van gehoord vandaar mijn vraag!

5. Fam.P.Pos

Fam.P.Pos New Member

Lid geworden:
    20 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke een beetje traag lees nu dus D.T.P en Hepatitis A

Dit is echt voor mij de eerste keer dat ik zo iets hoor..Maar waarom loop je dan niet even naar de dokter ervoor.Ik heb er tot nu toe nog steeds niets van gehoord van mijn huisarts.Ik kom al vanaf mijn 9de jaar in Bulgarije..Succes verder gr Susanne
    ps hoor graag van je

6. lampau82

lampau82 New Member

Lid geworden:
    13 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Susanne

Ik denk dat dat inderdaad het beste is om even langs de huisarts te gaan ,en horen wat zijn visie hier op is.Maar zoals ik al zei:ik ben het zelf ook maar tijdens het surfen op het net tegen gekomen.Jij vanaf 9 jaar bulgarije,en nog nooit geen entingen gehad dus.Nou zeg dan maar , wat is de wijsheid.
    We gaan naar Sunny Beach,mischien bekend bij jullie? Of nog tips.

mvg Paul

7. Fam.P.Pos

Fam.P.Pos New Member

Lid geworden:
    20 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Tips
    ehmmm lol zelf ontdekken is eigelijk het leukst vergeet niet naar Nessebar te gaan en te eten bij de molen dat ligt helemaal aan het begin van het zonnestrand erg lekker ..eten en drinken erg lekker neem de tijd bestel niet alles in een keer maar per gerecht dus eerst je voorgerecht als je dat op hebt je hoofdgerecht ect

anders ligt je tafel in een keer vol grinnik..
    De salades zijn erg lekker maar genoeg voor twee ..dus eentje bestellen ..eten en drinken is er erg goedkoop natuurlijk zijn er genoeg leuke tripjes waaronder een soort van jeepsafari je kan eigelijk van alles beleven bezoek een kerk en eigelijk moet je balchik echt bekijken erg mooi check internet! Er is ook een merentripje als je ervan houd je kunt ook met de boot over naar nessebar ..in ieder geval veel plezier en mocht je vragen hebben mail gerust
    ps aan het eindevan het strand is er ook een zwemparadijs glijbaan ect..als je ervan houdt:)
    morgen is er in den haag de grote kerk betoverend bulgarije erg leuk om eens een voorproefje te doen?

dus fijne vakantie toegewenst
    Susanne
    www.bulgariandreamhouses.nl

8. pwmatla@versatel.nl

pwmatla@versatel.nl New Member

Lid geworden:
    2 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Paul,

Wij hebben ons wel laten inenten.Het is niet verplicht maar we gaan met drie kinderen en dat risico willen we niet nemen.Je kan info vragen bij je huisarts.Wij hebben ons laten inenten in een ziekenhuis en niet door de huisarts.Schijnt dat je dan niet vooruit hoeft te betalen.

Succes

9. denies

denies New Member

Lid geworden:
    11 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    DTP en hepatitus A! Wist ik ook niet, maar werd me wel aangeraden om me in te laten enten.

Deel Deze Pagina