vakantie in Kusadasi

Discussie in 'Kusadasi' gestart door Kurt Clarisse, 6 aug 2010.

1. Kurt Clarisse

Kurt Clarisse New Member

Lid geworden:
    6 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar vieren we onze vakantie in Kusadasi, meerbepaald in hotel Ephesia Holiday Beach Club. Daar wij graag excursies doen maar ons niet willen blauw betalen aan onze touroperator zijn wij op zoek naar een BETROUWBAAR boekingskantoor voor excursies ter plaatse. Heeft hier iemand ervaring mee ?
    Alvast bedankt voor de reactie,

2. avang

avang New Member

Lid geworden:
    23 apr 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Ya ik heb, maar dat is niet goed zo veel zelfs ik ben ook op zoek naar dezelfde soort ofr antwoord goed Gelieve te vertellen me over een aantal hotels anderen, want ik ben van plan mijn vakantie. dank u

3. emmertje

emmertje New Member

Lid geworden:
    9 apr 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    als je door het centrum sjokt kom je links en rechts aanbiedingen tegen. kantoren zijn tot laat geopend. ik zou zeggen stap bij aankomst binnen en laat je ter plekke informeren

4. emmertje

emmertje New Member

Lid geworden:
    9 apr 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening hoef je geen zorgen te hebben over betrouwbaarheid. Met het gezin zijn wij dit jaar naar Batihan geweest - http://www.batihanhotel.nl en het viel ons op dat de receptie folders met tarieven heeft en voor sommige activiteiten zelfs kortingsbonnen. Mocht je daar niets tussen vinden dan kun je dat in het centrum wel.

Ga niet langs de haven waar verkopers je over proberen te halen. Wij gingen naar een kantoor die overdag open was, en toen we op het terrasje zaten vroeg ik nog eens aan het personeel over die toko betrouwbaar is. We hebben een prachtige boottoch gehad. veel plezier!

Deel Deze Pagina