Van Ho Shi Min naar mooie stranden

Discussie in 'Vietnam' gestart door Val.B, 8 mrt 2013.

1. Val.B

Val.B New Member

Lid geworden:
    8 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Mijn vriend en ik gaan dit jaar naar oa. Vietnam. Wij willen eerst 2/3 dagen Ho Shi Min bezoeken en daarna naar beneden een paar dagen relaxen voordat wij naar Cambodja gaan.

weten jullie een leuke badplaats? Hoelang is ong. de reistijd?

Ik hoor het graag.

Thanks!

2. Na

Na New Member

Lid geworden:
    8 apr 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

You can go to Mui Ne - Phan Thiet, about 90km far from Ho Chi Minh. Phu Quoc is further but wonderful place (nature). Vung Tau can also be an option, but not very much recommended. If you have more time, you can go straight to the middle area (Nha trang, da nang, ...)

3. Beeninasia

Beeninasia New Member

Lid geworden:
    7 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf Ho Chi Minh kun je per trein of bus/auto naar Mui Ne (beiden 4-5 uur). Je hebt prachtig strand en een 'strip' met restaurantjes. Wil je wat meer vertier, kun je beter per vliegtuig gaan naar Hoi An (vliegen naar Danang). Het is wel toeristischer, maar je kunt uitstekend strand en cultuur (UNESCO) combineren. Andere optie is Nha Trang, waar vooral de eilanden voor de kust schitterend zijn. Of Phu Quoc (voor de kust met Cambodja, maar vooralsnog geen verbinding met Cambodja) of Con Dao (niet veel opties, behalve het dure, maar fantastische Six Senses). Alles is op 45-60 min vliegen. Keuze zal ook afhangen van reistijd. In heel Zuid Vietnam is het regentijd van eind mei - eind oktober.

Voor meer ideeen (ook voor Cambodja) kun je kijken op http://www.beeninasia.nl/waar/vietnam/ontdekken. Heb je vragen, kun je altijd contact opnemen.

Veel plezier met voorbereiden !
    Carla

Deel Deze Pagina