Veiligheid in Cairo?

Discussie in 'Hurghada' gestart door missbean, 3 jan 2012.

1. missbean

missbean New Member

Lid geworden:
    3 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij vertellen hoe het staat met de veiligheid in Cairo? Op de site van met Ministerie van Buitenlandse Zaken wordt een bezoek afgeraden. Ik kan me niet voorstellen dat dit het geval is, aangezien er zoveel excursies plaatsvinden. Wij gaan volgende week naar Hurghada en willen graag een excursie naar Cairo maken. Ik hoop dat iemand me zijn/haar ervaring kan vertellen!

Alvast bedankt!

2. Miriam Kok

Miriam Kok New Member

Lid geworden:
    24 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben sinds februari 2011 wekelijks excursies in Cairo georganiseerd en dat gaat goed en de gasten voelen zich veilig. Het is maar 2x gebeurd dat men het Egyptisch museum niet kon bezoeken aangezien dit aan het Tahrir plein ligt. De andere bezienswaardigheden in Cairo zijn altijd toegankelijk gebleven en liggen op ruime afstand van Tahrir.

Als je ons laat weten met hoeveel personen jullie zijn sturen we je graag vrijblijvend een offerte voor een dagexcursie met het vliegtuig en privé vervoer en privé NL'talige gids in Cairo.

Vriendelijke groet uit Luxor,
    Miriam Kok

www.kingfishertours.com
    egypt@kingfishertours.com
    www.facebook.com/KingfisherToursEgypt

3. Rehab

Rehab New Member

Lid geworden:
    27 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Mochten mensen meer informatie willen dan kunnen jullie altijd bij Abdel Fattah El Nawawy telefoon : 0020235684161 / 62 of email : fatah_nawawy@hotmail.com / Sherif Hussein telefoon : 0020176331009

http://www.available-travel.com/

U mag mij ook mailen als u liever in het nederlands advies wilt.

Deel Deze Pagina