Verhuizingen en transport naar Portugal

Discussie in 'Portugal' gestart door Jan Uythoven, 15 apr 2008.

1. Jan Uythoven

Jan Uythoven New Member

Lid geworden:
    15 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Regelmatig rijden wij onze route van uit Nederland en Portugal, ook voor uw deelverhuizing, transport van uw boot, auto en motor. Voor alle info bel Uythoven verhuizingen, Wijk en Aalburg 0416 695350 of 0647140344

2. Jan van Breda

Jan van Breda New Member

Lid geworden:
    6 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor onze verhuizing naar Odemira zij wij op zoek naar een verhuizer, het is volgens schatting van een collega verhuizer zo'n 70 m3. Ook moet er een jaguar mee. Is dit mogelijk bij jullie?

3. Transportes Senhora da Agonia,Lda

Lid geworden:
    19 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

We are a portuguese international removal company with regular trucks is Holland!
    We can offer you a good price !
    You can e-mail us: mudatudo@iol.pt or call: 00 351 965653025 ( Mr Curado).
    Visit our website: www.removalstoportugal.com

4. e-llis

e-llis New Member

Lid geworden:
    25 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heb ik een zeer slechte ervaring met Uythoven. Het niet nakomen van de geplande levering, telefoon wordt niet opgenomen en er wordt niet teruggebeld. Weinig betrouwbaar.

5. humphreyelbers

humphreyelbers New Member

Lid geworden:
    4 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    De klacht die Ellis heeft kan ik bekrachtigen. Het is een zéér onproffesioneel bedrijf. Komt niet opdagen, neemt niet op, etc. etc. ik zit nu al een maand op mijn spullen te wachten. ongeloofelijk slecht! Verhuis bedrijf van Uijthoven is slecht!Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt! Ik ga hier zeker werk van maken! Wie schrijft er mee een brief naar Radar?
    humphreyelbers@hotmail.com

6. H. Cohen

H. Cohen New Member

Lid geworden:
    11 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb zeer slechte ervaring met Uythoven.
    Ze zouden in september 2010 een auto afhalen in Spanje. Er werd tot meer dan een week na de afgesproken afhaaldag volgehouden dat ze zouden komen. Ze kwamen niet en namen geen telefoon meer op en ook op e-mail werd niet meer gereageerd. Mijn auto staat nog in Spanje.
    Zeer ontfatsoenlijk en onprofessioneel.

7. M. van der Hart

M. van der Hart New Member

Lid geworden:
    3 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij lezen deze berichten over Uythoven....nou, wij hebben hele andere ervaringen met dit verhuisbedrijf! Een deel van onze inboedel is in september naar Portugal verhuisd...Fantastische service, alle afspraken nagekomen...bijzonder vriendelijke contacten!Alle goederen zijn keurig, zonder beschadigingen afgeleverd! Voor de rest van de verhuizing in maart hebben wij weer alle vertrouwen in dit bedrijf!!

8. c.corput

c.corput New Member

Lid geworden:
    5 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook wij hebben bijzonder slechte ervaring met Uythoven. Goederen opgehaald in Spanje en ruim een week te laat terug, erste was dat de verhuisprijs ineens met 750,= euro was verhoogd en er niet gelost werd als er niet werd betaald. Pure oplichting, helaas zaten we om de inboedel te springen. Dus beslist geen aanrader maar een afrader om mee in zee te gaan.

9. Cesar Curado

Cesar Curado New Member

Lid geworden:
    6 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello!

Verhuizen naar Algarve Lissabon Portugal Spanien:
    www.removalstoalgarve.com
    www.removalstoportugal.com
    email: mudatudo@gmail.com
    Tel: 00 351 965653025