Visum aanvragen

Discussie in 'Laos' gestart door fvanrheenen@mail.com, 16 jul 2009.

1. fvanrheenen@mail.com

Lid geworden:
    8 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

wij gaan door Zuid Oost Azie reizen, en gaan ter plekke daar visa regelen. Doen landen als Loas, Vietnam, Cambodja en Indonesie moeilijk als je geen uitreisbewijs hebt bij het aanvragen?

Groeten,
    Frank

2. liesje1982as@hotmail.com

Lid geworden:
    23 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Bij binnenkomst van Laos en Cambodja werd er geen uitreisbewijs gevraagd. (Feb. 2009) Visum kan bij de grens worden aangevraagd. (Huay Xai, laos en Poipet, Cambodja)

Voor vietnam had ik vliegticket nodig bij het aanvragen van een visum. Visum kan niet bij de grens! Maar deze reis is voor mij 3 jaar geleden en de regels kunnen veranderd zijn.

Indonesie is langer geleden voor mij, dus hierover kan ik geen advies geven.
    Veel plezier!
    Groeten Elizabeth

www.elizabeth-ontheroad.nl

3. pong2

pong2 New Member

Lid geworden:
    17 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    voor Indon-dat dus nix met Laos te maken heeft-betaal je pas bij binnekomst op het vliegveld-in US$ en al naar gelang hoe lang je wil blijven.
    In principe is bij LANDgrensposten nooit navraag naar ticket out=dat is de meestgebruikte term.
    in de praktijk voor heel Z-O-Asia ook nooit bij de grensposten/controle zelf-als er al om gevraagd wordt, dan is het meest de airline die zich überpünktlich aan de regels wil houden. Dat gebeurt helaas ook steeds meer hier in Europa-bvb. voor mensen die een ticket naar BKK hebben voor wat eruitziet als 2 maand-maar in die tijd naar laos/VNam etc willen.

Deel Deze Pagina