Vliegen met de baby van 9 maanden.

Discussie in 'Curacao' gestart door Margarita, 11 sep 2006.

1. Wijnand

Wijnand New Member

Lid geworden:
    8 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij geld voor ons met kinderen hetzelfde hoor wij hebben ook goed betaald voor een welverdiende vakantie. Wil je geen last van kinderen hebben dan zwem je toch lekker.
    En de kinderen slapen zo goed als altijd in het vliegtuig.Dus vlieg vooral 15 januari niet met klm want dan zitten wij in het vliegtuig met onze kinderen.4 jaar en een jaar.
    Zijn al vaker met het vliegtuig geweest zelfs naar Bali en nooit problemen gehad.
    Allemaal een prettige vakantie gewenst.
    Zijn al meerdere

2. Daphn�

Daphn� New Member

Lid geworden:
    3 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Jan,

Ik vertrek vrijdag naar Thailand met mijn zoontje van 10 maanden. Ik hoop dat ik naast iemand als jij kom te zitten en dat mijn zoontje luidkeels begint te huilen!!!

Zou ik effe willen dat jij mij op mijn plichten zou wijzen!!!

Vlieg dan 1st class he!!!

Daphné

3. E.Kremer

E.Kremer New Member

Lid geworden:
    3 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeee Jan ga lekker zelf op de Hoge Veluwe(hutje op de hei)zitten. Dan weet je zeker dat je niet gestoord wordt door jankende kinderen/babies en hebben wij geen last van jou gezeik.Zeker zelf geen kinderen? Zou er ook absoluut niet aan beginnen. Wat een slap gelul zeg.

4. moeder van Esmee

moeder van Esmee New Member

Lid geworden:
    6 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Jan, ik sluit me helemaal aan bij de rest, wat een bull shit zeg. Is je zeker nog nooit opgevallen dat er super veel families zijn met kinderen, zeker meer dan de helft van de bevolking en iedereen heeft recht op vakantie, waar dan ook naartoe. Wij zelf gaan komende maand voor het eerst met onze baby van 9 maanden naar Mexico en ik ga me niks aan trekken van mensen zoals jij, hopelijk zijn daar niet veel van!

5. len

len New Member

Lid geworden:
    8 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Jan,
    Er zijn vaak op de vlucht A'dam - Curacao mensen met kleine kinderen die of in Curacao wonen of in NL wonen en niet perse deze vlucht als vakantievlucht gebruiken maar puur als middel om van A naar B (C in dit geval) te vliegen. Moet iedereen dan maar op z'n plek blijven zitten en de familie jaren niet zien tot dat de kinderen oud genoeg zijn om niet tot last van type's zoals jij te zijn? Ik dacht het niet.

6. janette

janette New Member

Lid geworden:
    15 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi
    wij gaan over een week naar curacao met ons baby van 10maanden. we kan ons tip geven en wat kunnen menemen, waar moeten we opletten

7. Margarita

Margarita New Member

Lid geworden:
    28 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Janette,

Agfelopen januari was onze zoon 9 maanden toen we gingen. Alles ging gelukkig heel goed.
    Tip, neem extra kleertjes mee. Onze zoon had toen een behoorlijke poepluiers, en toen kwamen die extra kleertjes wel van pas. ;-)

Leuke boekjes, drinken, eten en wat nieuwe speeltjes. Die hij/zij nog niet kent.

Komt allemaal best goed!

Fijne vakantie

Groetjes, Margarita

8. danielle.oling

danielle.oling New Member

Lid geworden:
    2 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Wat jullie ervaring met het tijdsverschil bij een baby (9 maanden)? Hoe ga je daarmee om? Hou je het ritme of verschuif je het?
    groetjes Danielle

9. margarita2

margarita2 New Member

Lid geworden:
    28 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Daniëlle,
    Vorig jaar was m'n zoontje ook 9 maanden.
    Probeer gelijk al aan het ritme te wennen, iets verschuiven kan geen kwaad. Het heeft bij ons toen een weekje geduurd. Toen had onze zoon daar de ritme al te pakken.

10. margarita2

margarita2 New Member

Lid geworden:
    28 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal,

Vliegen met baby's / kinderen kijk eens op deze site, heel veel nuttige tips.
    www.vliegenmetkinderen.nl

Groetjes, Margarita

11. Yorick

Yorick New Member

Lid geworden:
    15 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Jan, hopelijk kom ik jou niet tegen als ik in het vliegtuig zit. Mocht dat wel het geval zijn, dan hoop ik dat je voor of achter mij zit.
    Wat een ...!

12. ibazski

ibazski New Member

Lid geworden:
    5 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik vlieg over 2 weken met mijn vrouw en dochtertje van 17 maanden met de 747 van de KLM naar Curacao. Ik zit te kijken welke stoelen ik het best kan reserveren, ik neem aan dat ik geen extra ruime stoelen kan reserveren bij de nood-uitgang. Welke rij is de family row, iemand nog goede tips qua ruimte/slaapgelegenheid voor de kleine (ze past helaas niet meer in een baby-bedje

13. Skip Cijs

Skip Cijs New Member

Lid geworden:
    24 nov 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn beide 76 jaar en gaan 16 dec. a.s.
    14 dagen naar curacao wij hebben dan de beide
    griep ptikken gehad
    Nu is mijn vraag moeten wij nu nog andere inentingen hebben??

14. marco_vd_wal@hotmail.com

Lid geworden:
    2 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan in augustus naar Curacao. Ons zoontje is dan 22 maand oud. Heeft iemand ervaring/ tips met het slapen ivm tijdverschil bij deze leeftijd?

15. Branko

Branko New Member

Lid geworden:
    4 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Jan, wat ik niet snap is dat jij als kinderhater hier op dit forum komt lopen zeiken. Ouders hebben ook recht op vakantie!
    Oorpijn is te verhelpen met drinken, dat weet eenieder dacht ik...

16. Andjoe

Andjoe New Member

Lid geworden:
    8 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, het is duidelijk dat Jan geen kinderen heeft. Even voor de duidelijkheid janneman: blijf jij maar lekker thuis, mensen die echt een reisje verdienen zijn mama's en papa's. Even lekker ontspannen en weg uit ' t sleur. En ons kindertjes achterlaten vergeet t maar! Die nemen we lekker mee, bij de oppas laten zou pas echt zielig zijn! En ik durf te wedden dat janneman een strontvervelende baby was en nu een oude zeikerd! Mensen vergeet niet het allerbelangrijkste voor de kleine is dat zijn mama &papa bij hen zijn. Dan kan hij t allemaal aan.

17. marco_vd_wal@hotmail.com

Lid geworden:
    2 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doen jullie het met het tijdsverschil en slapen met de kleintjes? Wij gaan in augustus met vakantie naar curacao, ons zoontje is dan 21 maand oud.

18. marjolein-maurits

marjolein-maurits New Member

Lid geworden:
    2 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zijn vorig jaar september naar curacao gevlogen met onze toen 14 maanden oude dochter
    wat ik hierboven al lees, je kind goed laten drinken tijdens het stijgen en laden, wij hebben geen seconde spijt gehad van de lange vlucht met haar. we hebben geen inentigen gehaald is voor curacao niet nodig, wij verbleven in het floris suite hotel en is ons super goed bevallen, klein schalig hotel met een heerlijk zwembad, ook voor de kleintjes !! bij aankomst staat er op aanvraag een camping bedje voor je klaar. er zat een keukentje met koelkast in de kamer zodat je voor de kleine zelf iets te eten kan maken als je dat wilt.onze dochter paste zich zelf makkelijk aan het warme weer en het tijdverschil. (alleen weer thuis heeft ze een paar dagen last van haar jetlag gehad) dit jaar gaan mijn man voor 10 dagen terug naar curacao, alleen dan even met z'n tweetjes, zonder kinderen

19. linda-freek

linda-freek New Member

Lid geworden:
    13 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Wij willen naar curacao rond augustus-september. Is dit te doen met 2 kinderen van 18mnd. Wat zijn mooie hotels die kindvriendelijk zijn.Iemand tips om daar te doen.
    Hoe warm is het in aug-sept. En hoe is het eten.

Groetjes linda

20. beachgirl

beachgirl New Member

Lid geworden:
    1 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    - met 2 kinderen vliegen (onbetaalde stoel neem ik aan), dan heb je allebei een kind op schoot, tenzij er veel vrije stoelen in het vliegtuig zijn, dan bof je ...
    - kindvriendelijke hotels? ... allemaal wel denk ik, de kids zijn per slot van rekening pas

Deel Deze Pagina