Hallo Allemaal De vluchttijden voor de zomer van 2012 zijn bekend en zijn nu zichtbaar op www.vliegschemas.nl. De tijden vermeld op www.vliegschemas.nl zijn allen nog onder voorbehoud. De in te zetten vliegtuigtypes van ArkeFly volgen later nog, deze zijn nu nog niet bekend. Hou er rekening mee dat met name voor JetAirFly, Air Berlin en Arkefly dit de eerste tijden zijn die bekend zijn geworden. In het verleden is vaak genoeg gebleken dat deze de komende 2 maanden nog wijzigen. Zodra er wijzigingen zijn, maak ik dit bekend via de website. Als laatste wens ik u een goede vlucht en een fijne vakantie toe! Ik hoop dat u wat aan de informatie heeft.
De nieuwe vluchtschema's voor de winterperiode 2012-2013 staan nu op mijn website www.thelatinworld.nl/vluchtschemajamaica.html
De vluchtschema's van o.a. KLM, Arkefly en Air Berlin voor de zomer 2013 staan inmiddels ook al op de site. www.thelatinworld.nl/vluchtschemajamaica.html Op deze website vind u ook de historie van de salsa en de merengue.
Voor mijn Jamaica pagina ontvang ik graag goede informatieve links over Jamaica. Bij voorbaat dank. Groetjes Theo www.vluchtschemas.info