vrijwilligerswerk Gambia

Discussie in 'Gambia' gestart door Sann, 14 apr 2008.

1. Lya Wouda

Lya Wouda New Member

Lid geworden:
    26 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Jan en Diddy,

Ik ben momenteel orienterend bezig voor vrijwilligerswerk in The gambia. Mijn voorkeur gaat uit naar werken in een weeshuis. Hebben jullie ideeen, dan zou ik het fijn vinden als jullie contact willen opnemen via de e-mail met mij. Dat kan op:
    l.j.wouda@hotmail.com

Alvast bedankt,
    Groetjes,
    Lya Wouda

2. Myrthe

Myrthe New Member

Lid geworden:
    7 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Lya,

Jan en Didy zitten nu nog in Gambia maar komen wel snel weer terug.
    Hun stichting heeft een school en een kliniek. Erg leuk en gezellig! Ik heb er zelf ook 6,5 maand vrijwilligerswerk gedaan. Een echte aanrader!

Groetjes,
    Myrthe

3. l.j.wouda

l.j.wouda New Member

Lid geworden:
    8 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Mythe,

Sorry voor mijn late reactie, dank je wel voor je antwoord en ik heb inmiddels een reactie van Didy en Jan.

groetjes,

lya

4. Norin

Norin New Member

Lid geworden:
    9 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Gambiakenners,

Ik ga begin mei naar Gambia en zal logeren in het Coco Ocean resourt in Bijilo. Heeft er iemand tips voor mij. Het is de eerste keer dat ik naar Gambia ga. Hoe zit het bijvoorbeeld met de munteenheid, bezienswaardigheden in die omgeving. Is van Bijilo uit een trip naar Georgetown aan te bevelen. Waar let je op als je een gids wilt?

5. angenietkuipers

angenietkuipers New Member

Lid geworden:
    9 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Op het gambia prikbord staan veel antwoorden op je vragen. Ook staan er meer onderwerpen die wellicht nuttig voor je zijn.

http://gambia.startpagina.nl/prikbord/

6. 3RwinP

3RwinP New Member

Lid geworden:
    1 nov 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Norin,
    je plaatst je bericht in een topic over vrijwilligerswerk. Niet echt gepast. Mss handig om een nieuw topic te openen met al je vragen. Je krijg vast de antwoorden die je zoekt.
    Verder sluit ik me aan bij Agnes; het prikbord van Startpagina staat boordevol met informatie. Vergeet niet de zoekfunctie te gebruiken en blader door oudere topics heen. Dan vind je al genoeg!
    Veel plezier in Gambia!

7. a_liefie

a_liefie New Member

Lid geworden:
    27 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben in november 2009 voor 2 weken op vakantie geweest naar gambia. Nu zou ik hier (samen met een vriendin) heel graag naar terug willen en dan vrijwilligers werk doen. Iemand een idee? Zou je dan contact willen opnemen via a_liefie@hotmail.com

Bedankt alvast!
    Groetjes!

8. Xaviera

Xaviera New Member

Lid geworden:
    15 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik ben 2 weken geleden naar Gambia geweest voor een week.
    Daar hebben we onder andere een schooltje bezocht, dat heeft me erg aangegrepen, graag wil ik een steekje bijdragen daar en ben op zoek naar vrijwilligerswerk in Gambia, helaas is dat moeilijker te vinden en weet niet waar ik moet beginnen. Hebben jullie tips waar en hoe ik zoeken moet, en wat de risicos zijn???

9. j.steenhuis

j.steenhuis New Member

Lid geworden:
    1 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Xaviera.
    Mocht je op een nursery school willen gaan helpen ben je zeker welkom op onze school in Kololi. Voor hoe lang zou je willen gaan en wanneer. Alleen of met z'n tweetjes. Voor huisvesting( redelijke prijs) kunnen we zorgen.
    Mocht je iets meer over vriwilligerswerk op onze school willen zien kijk dan op de site van lidyzuydamwaarbenje nu. Zij heeft samen met Romy 2 maanden op ons project geholpen.
    Ook heeft in januari en februari een nederlandse dokter er in de kliniek gewerkt.
    Mocht je meer willen weten neem gerust contact met ons op. Neem ook maar een kijkje op onze website :
    thefutureinourhands.nl
    Didy Steenhuis.

10. pim mentjox

pim mentjox New Member

Lid geworden:
    6 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Ik ben recent voor het eerst naar Gambia geweest. Door wat kleine probleempjes niet zo veel kunnen zien dan ik zou willen. Ik heb altijd nagedacht om vrijwilligerswerk te gaan doen en ben door die vakantie helemaal gefascineerd door the Gambia. Wat zijn de mogelijkheden en kan iemand mij hier wat meer over vertellen?

Met vriendelijke groet,

Pim

11. Jack1

Jack1 New Member

Lid geworden:
    1 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Pim
    Dit is een topic die is begonnen in 2008.
    Dus bijna 4 jr geleden.
    Ik wil je adviseren om een nieuwe topic aan te maken met je vraag.
    Ik denk dat je dan reactie krijgt.
    suc6
    Jack

Deel Deze Pagina