Vrouw alleen

Discussie in 'Hurghada' gestart door marijeweterings@hotmail.com, 3 jan 2006.

1. marijeweterings@hotmail.com

Lid geworden:
    3 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zaterdag als vrouw alleen naar Hurghada. Ik vraag me af hoe ik me moet kleden en me moet gedragen. Ik lees toch wel veel over dat je als vrouw alleen voorzichtig moet zijn. Maar sommige berichten zijn tegenstrijdig. Kan ik alleen uit eten? Mag ik als vrouw wel roken of alcohol drinken? waar kan ik terecht als er iets naars gebeurt voor bescherming? wie kun je vertrouwen en wie niet?

2. Sander

Sander Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Marije,

Ik ben zelf meerdere keren in Hurghada geweest en volgens mij mag het geen probleem opleveren voor vrouwen alleen in Hurghada.

Kleed je gewoon normaal, niet te uitdagend, het is tenslotte een moslim land. Je kan gewoon rustig een sigaretje roken of alcohol drinken, bier en wijn zijn volop overal te verkrijgen!

In Hurghada en de rest van de toeristische plaatsen staat overal erg veel toeristen politie, deze zullen het altijd voor je opnemen mocht er iets gebeuren. Jij zorgt daar tenslotte voor de inkomsten, of dit helemaal eerlijk is is een tweede, maar zo gaat het daar nou eenmaal. Voor meer informatie kun je ook nog kijken op:
    http://www.hurghada-info.nl/ .

Een hele fijne vakantie in ieder geval, maar dat zal vast en zeker goedkomen! Laat even weten hoe het geweest is!

Groetjes,
    Sander

3. Anna----3

Anna----3 New Member

Lid geworden:
    5 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in december / januari in Hurghada geweest en was altijd alleen op stap. Ik ben maar 1x echt lastig-gevallen maar dat is door de buurtwinkeltjes beheerders fantastisch opgelost. Wees nooit onzeker dat is het beste. Weet waat je gaat doen en aarzel niet om 'LAA' (nee)te zeggen als je speciaal een winkeltje in gepraat wordt. Gewoon altijd resoluut zijn.
    Wat ook helpt is een naamkaartje maken met een logo er op en wat tekst. Dan hebben ze de indruk dat je in Hurghada werkt en wordt je ook niet lastig gevallen. Ze moeten het hebben van toeristen, niet van 'inwoners'.

4. marianne.jacobs

marianne.jacobs New Member

Lid geworden:
    24 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga waarschijnlijk 5 juni alleen naar Hurghada. Fijn om ervaringen te lezen. Is er iemand die dan toevallig ook in die periode alleen gaat??

groetjes,
    Marianne

5. sandykoks@hotmail.com

Lid geworden:
    11 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dus 30 juni ook alleen naar Hurghada. Ik had er heel veel zin in, maar ik word van alle kanten gewaarschuwd dat het een erg vrouwonvriendelijke land moet zijn. Ik hoop dat ik hier toch wat positieve reactie ga krijgen. Ik ga 8 dagen en heb een all-inclusive hotel. Ik ga echt om te relaxen en was ook niet echt van plan om veel op pad te gaan.

Groetjes Sandy

6. luba

luba New Member

Lid geworden:
    12 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi sandy

ik gfa dus ook 30 juni naar hurhgada toe, je hoeft nergnes bang voor te zijn, ik vind het zelfs veiliger als in nederland op straat in de avond uren.

mocht je zin hebben om eens op pad te gaan, stuur me maar een mailtje.

bexten15@hotmail.com

7. m.a-j

m.a-j New Member

Lid geworden:
    18 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    ik, v, 46 jaar, ga 10 februari naar Hurghada gaan.Is er misschien nog iemand die daar alleen naar toe gaat?
    groetjes,
    Marianne

8. annekewesterhof

annekewesterhof New Member

Lid geworden:
    12 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag je in Hurghada ook topless zonnen?

9. s.dirks6

s.dirks6 New Member

Lid geworden:
    25 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand vanaf 3 september in hurghada toevallig?

10. maj47

maj47 New Member

Lid geworden:
    5 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in de eerste week naar Egypte. Nog niks geboekt. Maar zijn er andere single vrouwen in die tijd toevallig in Hurghada of Sharm?
    Iemand advies wat leuker is?

11. Desiree.Lurling

Desiree.Lurling New Member

Lid geworden:
    11 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag 4 november een weekje alleen maar vind het wel gezellig om zo nu en dan iets te ondernemen met iemand anders. Ben jij ook vanaf 4 november in Hurghada, mail me dan. Lijkt me gezellig. Ik ben al vaker in Hurghada geweest en ken dus veel leuke plekjes. Ik ben overigens een meid van 35.

12. Luisterendoor

Luisterendoor New Member

Lid geworden:
    7 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoihoi,

Ik ben opzoek naar Nederlanders de in Egypte wonen net als ik.

callcenter.2612@gmail.com

Deel Deze Pagina