vrouw uit fillipijnen naar nederland halen als zorg au-pair

Discussie in 'Filippijnen' gestart door Martin79, 17 dec 2013.

1. Martin79

Martin79 New Member

Lid geworden:
    17 dec 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    beste
    hoe en wat moet ik regelen om mij vriendin vanuit de fillipijnen als zorg au- pair
    voor mij naar nederland te halen
    we willen hier graag onze toekomst opbouwen

2. vliegende hollander

vliegende hollander New Member

Lid geworden:
    1 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi martin, als au pair iemand Nederland binnen halen is zeer moeilijk en kostbaar geworden sedert dit jaar, want de ind heeft de regels zeer aangescherpt. bovendien komen ze de Filippijnen meer uit want Nederland staat op de zwarte lijst voor au pairs in de Filippijnen. ze krijgen dan of geen cfo of worden gewoon bij de douane op niia of een ander vliegveld tegengehouden. beter, makkelijke en goedkoper is de mvv (nl/ind-route
    )of de Europaroute.

3. vliegende hollander

vliegende hollander New Member

Lid geworden:
    1 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    foutje:
    hoi martin, als au pair iemand Nederland binnen halen is zeer moeilijk en kostbaar geworden sedert dit jaar, want de ind heeft de regels zeer aangescherpt. bovendien komen ze de Filippijnen NIET meer uit want Nederland staat op de zwarte lijst voor au pairs in de Filippijnen. ze krijgen dan of geen cfo of worden gewoon bij de douane op niia of een ander vliegveld tegengehouden. beter, makkelijke en goedkoper is de mvv (nl/ind-route
    )of de Europaroute

4. hovenier

hovenier New Member

Lid geworden:
    2 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Filipijnse aupair naar Nederland halen is vrijwel onmogelijk, de Filipijnse dfa heeft de samenwerking met Nederland wat dat betreft opgeschort, de Filipijnse au pairs werden in nederland e veel uitgebuit en misbruikt, dit kwam bij gma op het nieuws en toen moest de Filipijnse politiek ingrijpen met een exportverbod van Filipijnse au pairs naar Nederland.
    Wat betreft je vriendin, er zijn andere wegen naar Nederland probeer de website www.buitenlandsepartner.nl eens voor info en inspiratie.

Deel Deze Pagina