Wat is jouw plek in Spanje?

Discussie in 'Spanje' gestart door Sander, 19 mrt 2007.

1. saskia Roozendaal

saskia Roozendaal New Member

Lid geworden:
    17 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij is Ibiza het mooiste (spaanse)eiland!!! En echt niet alleen maar voor de feesten hoor als je met een auto het eiland over gaat zie je echt prachtige plekken!!!!Een soort paradijs op aarde!!!

2. Guest

Hallo allemaal,

Het is hier nog niet genoemd, maar wat te denken van het prachtige Valencia. Niet alleen de stad maar ook het prachtige en nog niet toeristische achterland. Prachtige natuur en voor ieder wat wils. Zeker een aanrader!!

Silvio en Smira
    www.casaamigo.nl

3. sarnst

sarnst New Member

Lid geworden:
    14 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het zeker een hoop plaatsen in Catalunya. Maar dat is omdat ik dat het beste ken. Heel Spanje is voor mij bijzonder! Omdat het gewoon zoooo geweldig is. Maar mocht je naar Barcelona gaan en ook even buiten de stad willen kijken ga dan eens wandelen in de natuur veel routes en zeer mooi gebied!

4. Ge kamp

Ge kamp New Member

Lid geworden:
    16 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor ons is Fuengirola de plaats om te wonen; slles in de buurt en we wonen niet in het centrum maar aan de rand van de plaats.

5. ontdekhetechtespanje@yahoo.com

Lid geworden:
    26 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor vakantie in Spanje raad ik absoluut Tarifa aan. Zeker voor wat jongere reizigers.
    Geniet van de prachtige brede en ongerepte stranden, leuke bars, restaurants en winkeltjes. En met de ferry ben je in ruim een half uur in Tanger (marokko) wat je de mogelijkheid geeft om in één vakantie 2 werelden te leren kennen!

Tarifa is al jaren bekend bij kite en windsurf liefhebbers en heeft zich ontwikkeld tot een volwaardige vakantiebestemming met alle mogelijke voorzieningen.

Van hieruit bezoek je gemakkelijk de Costa del Sol en de Costa de la Luz met prachtige stranden en pittoreske vissersdorpjes.

Kortom Tarifa is een fantastische optie voor een super vakantie in Spanje.

Ik haal veel informatie van deze pagina:

http://tarifa.costasur.com/nl/index.html

Hasta Luego!

6. wim-del-arte@hotmail.com

Lid geworden:
    7 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    La Palma
    http://blog.seniorennet.be/schetsblog

7. info@spanjeruraal.com

Lid geworden:
    15 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het Salamanca. De geschiedenis, de verschillende natuurlijke omgevingen en het heerlijke eten.

De laatste jaren is het toerisme rondom de stad erg vooruit gegaan. Je kunt er van alles doen en het staat goed aangegeven en dan af en toe een uitstapje naar Portugal, heerlijk gewoon. Kijk maar eens op www.spanjeruraal.com

8. margaflores

margaflores New Member

Lid geworden:
    23 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete plek in Spanje is Barcelona. Super stad dat alles te bieden. Er is een modern centrum met allerlei winkels, strand op loop afstand van het centrum, concerten, FC Barcelona, en veel meer. Kijk ook eens op mijn website over <a href="http://www.barcelonacheckin.com/nl/t/weekend_barcelona_stedentrip.php">Citytrip Barcelona</a>

9. margaflores

margaflores New Member

Lid geworden:
    23 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete plek in Spanje is Barcelona. Super stad dat alles te bieden. Er is een modern centrum met allerlei winkels, strand op loop afstand van het centrum, concerten, FC Barcelona, en veel meer. Kijk ook eens op mijn website over <a href="http://www.barcelonacheckin.com/nl/t/weekend_barcelona_stedentrip.php">Citytrip Barcelona</a>

10. Ciska

Ciska New Member

Lid geworden:
    25 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn plekje is mijn levenlang al playa 'd aro ik ben er op gegroeid en nu is mijn dochter dat weer en volgend jaar gaan we haar vriend ook maar is verslaafd maken.

11. bouwbureau.bongers

bouwbureau.bongers New Member

Lid geworden:
    8 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft voor mij een reisbeschrijving door midden Spanje > liefst een natuurroute.

12. info@spajeruraal.com

Lid geworden:
    29 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Midden SPanje is groot.
    welke hoek ongeveer?

13. Frank Postma

Frank Postma New Member

Lid geworden:
    9 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder twijfel de Costa de la Luz, de Atlantische kust van Andalusië.

In tegenstelling tot de Costa del Sol vind je hier geen hoge flats en massatoerisme, maar gezellige witte dorpen, sfeervolle historische steden als Cádiz (www.conilreisgids.nl/cadiz) en Jerez, prachtige natuur en niet te vergeten eindeloze witte zandstranden.

Hier ervaar je nog het authentieke Andalusië. En in combinatie met meer dan 3000 zonuren kan ik dat iedereen van harte aanbevelen :)

14. Frank Postma

Frank Postma New Member

Lid geworden:
    9 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet zijn
    http://www.conilreisgids.nl/cadiz

15. Edwin Stal

Edwin Stal New Member

Lid geworden:
    29 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Mallorca natuurlijk, kijk even naar de foto's op www.cala-dor.nl

16. Simonette

Simonette New Member

Lid geworden:
    8 apr 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut de Delta del Ebro in de provincie Tarragona!

17. Recreatiewoning.nl - Vakantiehuizen

Lid geworden:
    11 apr 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op onze nieuwe blog met informatie over Spanje als vakantieland. Er zijn een zestal plaatsen uitgelicht waaronder Ibiza en Mallorca, maar ook steden als Barcelona en Madrid.

Hier de link naar het blog: http://inspanjeopvakantie.wordpress.com

18. Valencia

Valencia New Member

Lid geworden:
    6 nov 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Valencia is heel leuk, een grote stad maar echt nog heel Spaans. Ik heb actuele info gevonden via Facebook 'Valencia is het Helemaal' en ook de Spaanse vvv heeft een website in het Nederlands: http://www.turisvalencia.es/nl/

19. ROUND ontdek de Spaanse Pyrenee�n

Lid geworden:
    26 dec 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    De Spaanse Pyreneeën! Voor rustzoekers en wandelaars, maar ook voor sportievelingen de van raften, canyoning en klimmen houden. en voor de wijnliefhebber! www.visitround.nl

20. Rob de Jong

Rob de Jong New Member

Lid geworden:
    13 jan 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Barcelona en de Costa Brava, zon verzekerd.

Deel Deze Pagina