Wat is jouw plek in Spanje?

Discussie in 'Spanje' gestart door Sander, 19 mrt 2007.

1. emmabecker

emmabecker New Member

Lid geworden:
    4 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan Alicante heel erg aanraden aan mensen. Het is een leuke stad waar je van alles kan doen. Persoonlijk heb ik er een jaar gezeten. Voor mensen die graag willen golfen, biedt Alicante er genoeg. Het mooiste golf resort in Alicante vind ik La Finca Golf & Spa Resort, Algorfa, Torrevieja. Het hotel staat ook bekend om zijn goede Spa faciliteiten. Het valt zeerzeker onder Alicante en het is echt een mooi stuk en zeker de moeite waard om heen te gaan.

2. Martin Preestering

Martin Preestering New Member

Lid geworden:
    4 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorkeur ligt bij heel veel steden in Spanje. Van Barcelona en Madrid tot aan Granada en Malaga. Een belangrijke tip: huur een auto in Spanje. Op deze manier kan je met gemak meerdere steden bezichtigen en haal je het maximale uit Spanje. <a href="https://www.cardelmar.nl/autohuur/spanje.php">autohuurspanje</a> is de website die ik gebruik voor het huren van een auto. Een perfect overzicht van auto's per bestemming en tips bij het kiezen van jouw auto.

3. Martin Preestering

Martin Preestering New Member

Lid geworden:
    4 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorkeur ligt bij heel veel steden in Spanje. Van Barcelona en Madrid tot aan Granada en Malaga. Een belangrijke tip: huur een auto in Spanje. Op deze manier kan je met gemak meerdere steden bezichtigen en haal je het maximale uit Spanje.
    <a>href="https://www.cardelmar.nl/autohuur/spanje.php">autohuur spanje</a>
    is de website die ik gebruik voor het huren van een auto. Een perfect overzicht van auto's per bestemming en tips bij het kiezen van jouw auto.

4. PistolenPaultje

PistolenPaultje New Member

Lid geworden:
    10 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Mallorca toch echt het mooiste! Allemaal net wat kleinschaliger en vriendelijker als het vasteland. En natuurlijk de prachtige stranden :) Er zijn vaak goedkope tickets te krijgen en voor het huren van een auto kijk ik op http://www.autohuren-mallorca.nl om te zien wat de beste prijs kwaliteit verhouding van het moment is.

5. hermanes

hermanes New Member

Lid geworden:
    8 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk HARTJE ANDALUISE, jaen beschikt over de oudeste bedevaartsplaats van Spanje VIREGN DE LA CABEZA, cordoba over LA MEZQUITA en MEDINA AZAHARA, granada over SIERRA NEVADA en ALHAMBRA en daartussen allemaal mooie bergen, miljoenen olijfbomen en allemaal leuke witte dorpjes, stden prachtige kastelen en mooie wandelroutes.
    dus voor natuur en cultuurliefhebbers HARTJE ANDALUSIE.
    meer is op www.welkom-in-andalusie.com

6. nikki Elise

nikki Elise New Member

Lid geworden:
    6 sep 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf veel plekken in Spanje bezocht en vind Sevilla echt het mooist. Er is zoveel moois te zien in de stad. Het is ideaal om een fietstour te doen door de stad op die manier zie je meteen alle bezienswaardigheden op een leuke manier. Via www.atdspain.com kun je leuke tours boeken.

7. Work and Travel

Work and Travel New Member

Lid geworden:
    4 nov 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Barcelona is een prachtige stad! Ik ben hier een aantal jaar geleden kort op bezoek geweest en verliefd op deze mooie Spaanse stad.

Waarom? Vanwege de mooie architectuur, Gaudi, het lekkere eten en natuurlijk het prachtige weer in Spanje.

Ik denk er nu over na om daar als au pair te gaan werken en kwam deze handige site tegen voor kinderopvang banen wereldwijd:

<a href="http://www.aupairquest.com/au-pair/Spain/Barcelona/" title="Au pair in Barcelona" target="_blank" rel="dofollow">Au pair in Barcelona</a>

8. Work and Travel

Work and Travel New Member

Lid geworden:
    4 nov 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu met de goede link erbij: www.aupairquest.com/au-pair/Spain/Barcelona/ voor au pairs die in Barcelona willen werken en www.aupairquest.com/au-pair-jobs/Spain voor au pair banen in Spanje.

Deel Deze Pagina