wat te doen en wat niet, bang tijd te kort te komen

Discussie in 'Canada' gestart door jeroenoev, 24 jun 2015.

1. jeroenoev

jeroenoev New Member

Lid geworden:
    24 jun 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal,

Wij zijn 2 natuur/reisliefhebbers.
    En zitten eraan te denken om dit jaar west-canada te doen.

Nu hebben we een offerte voor:
    1 Calgary
    2 Banff National Park Area
    3 Jasper National Park Area
    4 Wells Gray Provincial Park Area
    5 Gold Bridge
    6 Whistler
    7 Tofino
    8 Victoria
    9 Vancouver
    10 Vancouver International Airport

En het meeste is 1,2,3 dagen.

Nu vind ik het altijd lastig wat te doen in die paar dagen, ik heb hier altijd moeite mee met plannen en vooral wat wel te gaan zien en wat te laten schieten er is zoveel mooi natuurschoon daar.

Wie kan mij helpen en kan zeggen de must do's en dont's

heel erg bedankt voor jullie hulp

groetjes jeroen

2. Jos64

Jos64 New Member

Lid geworden:
    8 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Jeroen,

De route die jullie hier beschrijven is voor minimaal 21 dagen en ik hoop dat jullie ook die tijd hebben gereserveerd voor deze route. Voor Banff inclusief Lake Louise 3 dagen, voor Jasper 2 tot 3 dagen, voor Wells Gray 1 dag, voor Gold Bridge 1 dag, voor Whistler 2 dagen, voor Tofino 2 dagen, voor Victoria 1 dag en voor Vancouver 2 dagen is wat je eigenlijk nodig hebt om zo veel mogelijk te kunnen zien en bekijken. Maak een excel schema van jullie route en zet daar ook de reisafstanden ( google ) en reistijden ( a 60 km/uur ) in en zie hoeveel tijd je per dag hebt om te besteden. Op elke bestemming is erg veel te zien en de hoogtepunten per plek blijven iets persoonlijks en als jullie het eea uit willen zoeken kan dat op google met de plaatsnaam en "things to do"og "things to see" en er komen veel suggesties voorbij. Neem vooral de tijd als je ergens stopt om iets te gaan doen of bekijken; liever 1 stop minder dan een Japanse vakantie en overal even een kwartiertje stoppen en dan weer door .....
    Als je de route wilt posten kan ik daar iets gerichter op antwoorden als jullie dat willen.

Jos

Deel Deze Pagina