Wat te doen in Phuket

Discussie in 'Phuket' gestart door Jeroentje, 2 feb 2012.

1. Jeroentje

Jeroentje New Member

Lid geworden:
    2 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Phuket is een zeer drukke bestemming en vooral Patong is erg druk, maar er zijn toch nog genoeg leuke dingen te doen.

Een aanrader is om een trip naar Phang Nga Bay te maken. Dit is een schitterende baai vol met karst rotsen waar verschillende tours met boot en kayak door gaan. Deze tour kan o0veral in Phuket geregeld worden.

Phuket Fantasy : is een show dichtbij Kamala strand. Een spectaculaire show met dans en acts over de historie van Phuket.

Phromthep Cape : op Phromtep Cape heb je een prachtig uitzicht over de zee en vooral de zonsondergang is erg romantisch.

http://www.globaltravelmate.com/asia/thailand/phuket

2. Francisco

Francisco New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    In februari 2013 vlieg ik naar Phuket met JETAIRFLY rechtstreekse vlucht voor 3 weken.
    Mijn verblijf zal in Patong zijn.
    Vermits de nederlanders meestal maar tot Bangkok vliegen en Pattaya verkiezen,had ik toch graag kontakt gehad met Belgen of nederlander voor ervaring één en het ander te weten.Bv.:het uitgangsleven(de disco's zijn deze goed betreffende muziek meiden enz.)ook betreffende een nurumassage waar kan ik me het best begeven al daar.Kosten alle meiden geld als je ze wil meenemen naar je hotel?
    Hopelijk krijg ik links of rechts toch een antwoord hierop, betreffende wat leven te krijgen op dit forum.
    groetjes

3. Patrick T

Patrick T New Member

Lid geworden:
    5 aug 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    In tegenstelling tot Francisco wil ik graag februari volgend jaar naar Phuket reizen om mijn internetvriendin daar te gaan bezoeken. Mijn vriendin volgt op het ogenblik lessen Engels om onze communicatie beter te laten verlopen en aangezien één van de vereisten om een Thaise dame naar België/Nederland te krijgen is dat je ze reeds eerder ontmoet hebt, zit er voor mij niet anders op dan eerst naar ginder te gaan. Ik deed echter nog nooit een reis alleen, laat staan dan nog zo'n verre Aziëreis. Daarom had ik graag contact met Belgen of Nederlanders die me daar "in geval van nood" een handje kunnen helpen. Ben jij zo'n goede ziel en voel je je geroepen om deze jongen een handje te helpen, dan kan je mij steeds contacteren op patje22@hotmail.com .

Deel Deze Pagina