Website vliegtijden

Discussie in 'Dominicaanse Republiek' gestart door B767-300ER, 24 aug 2011.

1. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Sompelmind,

Bedankt voor je reactie.
    Ik zal eens kijken naar de rechten van UX (Air Europa) op POP en of ik daar even melding van ga maken op de website.

Echter de prijs enkele honderden euro's goedkoper dan ArkeFLy? Ik zie retourjes Amsterdam - Puerto Plata voor prijzen van rond de 1000 euro. Zie ik iets over het hoofd? Arkefly kost namelijk ergens tussen de 700 en 800 euro, zoek je goed dan kan je vaak nog goedkoper weg. Ik hoor graag van je.

2. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Air Europa heeft dit jaar geen vluchten naar Puerto Plata.

3. simpelmind

simpelmind New Member

Lid geworden:
    3 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin deze week kon je juni nog aanklikken en toen gaf de retourprijs 585,- Euro aan / juli en augustus meer dan 700,-...
    Ik heb hen inmiddels een mail gestuurd wat de verwachtingen voor begin winter 2013 zijn.
    Zodra ik antwoord heb, laat ik het weten.
    Het gaat dan wel vanaf Ams !!!!

4. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook een mail gestuurd, vandaar mijn bovenstaande bericht.

Hun antwoord op mijn vraag over vluchten naar Puerto Plata was: Unfortunately this year Air Europa does not operate flights to Puerto Plata.

www.dominicanrepublic.thelatinworld.nl

5. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpelmind.

Air Europa inderdaad vanaf Amsterdam maar wel via Madrid. Dit voor de volledigheid. Je dient over te stappen in Madrid op een ander toestel. In de winter vooralsnog geen vluchten gepland.
    Bij ArkeFly voor september ook 700 euro. Dus enkele 100-en euro's goedkoper is wellicht wat overdreven? ;)

6. simpelmind

simpelmind New Member

Lid geworden:
    3 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmorgen las ik het antwoord van Air Europa dat men voorlopig de vluchten op Pop heeft gestaakt (zoals ook Theo reeds meldde!).
    Wat de prijzen betreft, ik heb bij Arkefly gekeken naar perioden jan/feb/mrt 2013 en dan zijn hun prijzen net onder dan wel net boven € 800,=. Langer verblijf dan een retour voor 4 weken is niet mogelijk (men wil stoelen vrijhouden voor dure schoolvakantieperiodes). De service aan boord bij Air Europa (eten/drinken) is royaal te noemen en voor bestemmingen Lat.America is meer ruimbagage toegestaan (voor diegenen die langer blijven).
    Natuurlijk zijn er andere vluchten waar meerdere overstappen zijn maar deze zijn vaak (veel) duurder en het moet ook leuk blijven....

7. simpelmind

simpelmind New Member

Lid geworden:
    3 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vergat nog te melden dat bij een overstap (zoals Madrid) je ruimbagage doorgelabeld wordt en je daar gedurende de gehele vlucht geen omkijken naar hebt.....

8. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Langer als 4 weekse reizen zijn bij ArkeFly ook mogelijk, alleen telefonisch.

De belgen zijn ondertussen ook wakker. JetairFly heeft zijn tijden ook geplubiceerd.

www.vliegschemas.nl

9. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn weer wat kleine aanpassingen geweest aan de vliegtijden naar het Carbisch gebied onder andere bij ArkeFly en Condor.

Zie www.vliegschemas.nl voor meer info.

Verder heeft de website een forum gekregen waar u uw vragen over vliegreizen kunt stellen en uw vluchttijden kunt opvragen.

Zie www.vliegschemas.nl voor meer informatie.

10. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn weer wat wijzigingen geweest.
    ArkeFLy heeft de tijden enigsinds aangepast en op verschillende dagen worden er andere types ingezet. Ook bij Air Berlin en Condor wat kleine wijzigingen.

www.vliegschemas.nl

11. Tompoesje

Tompoesje New Member

Lid geworden:
    19 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe website ziet er prima uit. Gefeliciteerd. Wij hebben er veel aan. En ik denk veel andere mensen ook.

12. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Schema's op www.vliegschemas.nl worden samengesteld in samenwerking met www.thelatinworld.nl/vluchtschemas.html

Tabellen op beide site's zijn gelijk, behalve de presentatie en de overig informatie op de website's.

Over en weer helpen we elkaar. Voor vragen over vluchten ga je naar het forum www.vliegschemas.nl/forum

13. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Heyyy Tompoesje...

Alles lekker daar?
    VOor jullie volgende vlucht naar de DR... Nu een oude 763 starclasse ipv de eerder geplande 76w op jullie vlucht.

14. simpelmind

simpelmind New Member

Lid geworden:
    3 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook stokoud cabinepersoneel ?
    Heb ik ooit eens gehad op een vlucht met ingehuurd, tegen het pensioen aanzittende bediening uit U.K. (Brachten nog een telraam mee)

15. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn weer wat wijzigingen geweest in de vluchttijden van de diverse maatschappijen naar de Dominicaanse Republiek.
    Ze zijn nu te zien op de website www.vliegschemas.nl

Verder hier ook informatie over stoelindelingen, maaltijden en andere informatie over de diverse airlines welke vanaf Amsterdam vliegen.

16. Hanzzie

Hanzzie New Member

Lid geworden:
    29 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    @B767-300ER:
    Enig idee wanneer de zomer 2013 tijden bekend zijn?...

17. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal in de loop van November worden.
    Dat zijn slechts de eerste tijden, praktijk leert vaak dat het nog wijzigt.
    VOor wanneer wil je specifiek weten?

18. Hanzzie

Hanzzie New Member

Lid geworden:
    29 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    @B767-300ER: Voor Augustus Puntacana...

19. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Di heen non stop, terug via CUR, vertrek rond het middaguur, met een winglettoestel

Do heen non stop, terug via MBJ, vertek in de ochtend rond 9 uur, toestel zonder winglet

Zo heen via POP, terug non stop, vertrek aan het einde van de ochtend, toestel zonder winglet.

Ideaal: Donderdag heen, zondag terug dus ;)

20. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de liefhebbers zijn de eerste voorlopige zomertijden van 2013 van enkele maatschappijen gepubliceerd.

Air Berlin en JetairFly volgen later.

OOk weer volop wijzigingen in het aanstaande winterseizoen.

Deel Deze Pagina