weer op Bali in februari/ maart

Discussie in 'Bali' gestart door Bali here i come!!, 12 jan 2012.

1. Bali here i come!!

Bali here i come!! New Member

Lid geworden:
    12 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik ga 20 februari, eindelijk :), naar Bali... kan uiteraard niet wachten en vraag me dan ook af waarom de dagen zolang duren :)

Het is natuurlijk de natte periode/ regenseizoen..Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft rond deze periode. Is het bijvoorbeeld een heftige bui op een dag, of kan het ook druilerig zijn. Ik ben veel in oa Thailand geweest, waar er even een douche wordt open gezet, maar dan is het wel weer klaar.

Ik lees veel gemengde berichten dus vandaar dat ik dacht, ik waag het er op het forum op :)

Alvast dank!

2. Sander

Sander Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vorig jaar rond deze tijd op Bali geweest. Het is idd vergelijkbaar met Thailand, met enige regelmaat zal de douche even worden open gezet. Ik heb één dag meegemaakt dat het uren achter elkaar regende, dan is het tijd voor een boek!

Al die regen zorgt er natuurlijk wel voor dat Bali zo'n mooi groen eiland is :) Uiteraard zal je ook veel zon zien, neem dus zonnebrand mee.

Heel veel plezier!

3. Bali here i come!!

Lid geworden:
    12 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Sander, dank voor je reactie... Ik dacht het al, maar altijd prettig te horen van een ervaring deskundige. Zeker boek(en) mee.. Hoe heb jij de drukte ervaren wat betreft toerisme? het is laag-laag seizoen las ik...? Is er nog wel iemand of erg leeg en stil?

4. Sander

Sander Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft er erg veel mee te maken hoe je vakantie er uit gaat zien? Waar ga verblijven? Wij hebben Kuta en Sanur vermeden en hebben een tijdje in Ubud en een tijdje in Lovina gezeten. De laatste dag even in Sanur gekeken en hier was het gezellig druk. Ubud was ook goed te doen, je bent hier absoluut niet alleen maar het is ook niet heel druk. Lovina was erg rustig, als het drukker was geweest zou er wat meer sfeer in hebben gezeten.

Hoe is jouw planning?

5. Bali here i come!!

Lid geworden:
    12 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Sander, dank, wederom, voor je reactie. We gaan eerst 2 dagen naar Seminyak..even bijkomen :) dan naar Jimbaran (1 dag en nacht) om door te gaan naar Ubud voor een aantal dagen. Na Ubud door naar Gili T (oa afduiken) en daarna is het nog open. Ik hou niet heel erg van Druk druk, maar helemaal uitgestorven is ook weer het andere uiterste. Over Lovina hoor ik gemengde verhalen..en begreep dat de meeste mensen daarheen gingen voor de dolfijnen..Kuta is natuurlijk de barstreet van Bali, maar is Sanur dat ook, of is dat een paar tandjes minder?

Deel Deze Pagina