Welkom op het Dubai forum

Discussie in 'Dubai' gestart door Sander & Wouter, 1 feb 2006.

1. Sander & Wouter

Sander & Wouter New Member

Lid geworden:
    6 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze willen wij iedereen welkom heten op het pas geopende forum over Dubai. Op deze plek kunt u al uw vragen stellen en zult u binnen een korte periode een antwoord kunnen verwachten van anderen met alle kennis van zaken van Dubai.

Dus aarzel niet en stel over vraag die btrekking heeft tot bijvoorbeeld uw vakantie of zakenreis naar Dubai.

Met vriendelijke groet,

Reisforum.nl

2. Lieneke

Lieneke New Member

Lid geworden:
    18 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Mijn naam is Lieneke Blok en ik ben een studente toerisme. Ik zit nu in mijn 3de jaar en in april 2007 moet ik een stage lopen. Dit word een vrije stage en die zou ik zeer graag in een hotel in Dubai willen doen. Weet iemand misschien een hotel die stageres aannemen? of heeft iemand daar ervaring mee?

Ik doe een MBO opleiding niveau 4 en ik ben 18 jaar op het moment dat ik stage wil gaan lopen. Ik beheers de Engelse taal goed en ook volg ik lessen spaans en duits.

Mailen: bloklieneke@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt!

3. R. Schippers

R. Schippers New Member

Lid geworden:
    13 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Al Murooj Rotana Hotel
    Al Saffa Street PO Box 117546
    Dubai
    UAE
    Dubai City

Wij zijn geintreseert in studenten.
    Wij hebben nog verschillende vacature's open.
    Neem s.p.v contact op.

Hoofd personeels zaken

R. Schippers

Tel. +31636162258

4. Angela Enait

Angela Enait New Member

Lid geworden:
    17 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ,

Ik ben Angela Enait ik zit nu in mijn 2e jaar als HBO-V ( verpleegkunde niveau 5) student.En ik wil graag in het 3e leerjaar(2007) stage gaan lopen in het buitenland.Natuurlijk wil ik dit graag doen in een ziekenhuis in Dubai.Heeft iemand misschien adressen van ziekehuizen voor mij die ik zou kunnen benaderen.

Ik ben 18 jaar oud , heb al 1 jaar ervaring als verpleegassistente in een verpleegtehuis voor ouderen.hierbij heb ik op de afdelingen somatiek en op de terminale unit gestaan.Verder heb ik ook een stage van 2 maanden voltooid in een psychiatrishe inrichting voor zowel ouderen als jongeren.

Bij voorbaat dank ,

Angela Enait

5. Abdelaziz

Abdelaziz New Member

Lid geworden:
    14 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo angela,
    Ik ga toevallig vr 24-11-06 naar Dubai en ik wil best voor je kijken voor adressen voor evt stageplaats.ik spreek de taal vloeind dus dat zal ook geen probleem en als ik je daarmeee kan helpen waarom niet en ik ken ook wat menswen daar dus.mail me ff voor verder info en uitleg.
    a.regui@wanadoo.nl

6. Geyskens Christiane

Geyskens Christiane New Member

Lid geworden:
    9 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn man en ik komen in februari naar Dubai.Wij zouden dan graag een aantal matchen van het tennistornooi bijwonen. Kan mij iemand vertellen hoe ik aan tickets hiervoor geraak ?
    Alvast bedankt op voorhand.
    Groeten
    Christiane

7. Rob Ouwerkerk

Rob Ouwerkerk New Member

Lid geworden:
    21 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriend en ik zouden ons graag willen oriƫnteren voor eventueel werk en verhuizing naar Dubai.
    Weet iemand of er een bureau is in Dubai waar wij informatie zouden kunnen inwinnen voor werk?
    Wij gaan rond maart 2007 naar Dubai voor vakantie.

8. fatin ali

fatin ali New Member

Lid geworden:
    22 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik ben Fatin Ali 23 jaar, ik ben apothekersassistente met 4 jaar ervaring en ik wil graag in Dubai gaan werken kunt mij helpen om werk te vinden in Dubai? en ik kan ook arabisch praten.

9. daisy

daisy New Member

Lid geworden:
    22 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik en een vriendin zijn op zoek naar een stageplaats voor 5 maanden in de toeristische sector. Op dit moment zijn wij 3e jaars studenten op de Hogeschool Inholland in Rotterdam. Het lijkt ons erg leuk om in Dubai stage te lopen aangezien wij er net 6 dg met school zijn geweest. Weet iemand iets dan horen we het graag!!!!

10. munmun

munmun New Member

Lid geworden:
    7 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mijn naam is munmun ben 23 jaar ik ben momenteel bezig met mijn opleiding operatie assistent en wil graag volgende jaar werken in dubai, kunt u me helpen voor een baan als operatieassistent?

11. Guest13206

Guest13206 New Member

Lid geworden:
    12 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag stage willen lopen in een hotel op Dubai? Weet iemand misschien een bedrijf die eventueel 2 stagiaires kunnen gebruiken. Wij kunnen vanaf maart of april 2007 beginnen. Recties hoor ik graag!!

12. lut lenaerts

lut lenaerts New Member

Lid geworden:
    5 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Kan iemand mij zeggen waar ik de telefoongids van Dubai kan raadplegen. Ik ben op zoek naar de familie Schollaert-Brasseur uit Belgiƫ.
    Groetjes,
    lut

13. N.K.

N.K. New Member

Lid geworden:
    17 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar werk in Dubai. Ik heb een MBO + opleiding genoten en wil graag de mogelijkheden benutten in Dubai. Kan iemand mij vertellen waar ik kan beginnen met het zoeken van werk?

alvast bedankt,

N.K.

14. Inge Bronckers

Inge Bronckers New Member

Lid geworden:
    24 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik ben momenteel geneeskundestudente in Nijmegen. Ik zou echt supergraag stage willen lopen in een ziekenhuis in Dubai, vandaar dit mailtje. Zou iemand mij misschien kunnen helpen hiermee? Het lijkt me namelijk geweldig tijdens mijn studie ervaring op te kunnen doen in een land als Dubai.

Groetjes,
    Inge

15. Nadine Naaijkens

Nadine Naaijkens New Member

Lid geworden:
    9 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, IK werk als anesthesie assistent en operatie assistent (beiden diploma). Graag wil ik weten of er mogelijkheden zijn om in dubai te werken. N.Naaijkens 33jr.

16. Ramas

Ramas New Member

Lid geworden:
    10 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, wie kan mij helpen vinden naar een baan als Fin.Adm.Mdw.in Dubai? Mijn man en ik zouden ons graag willen orienteren voor werk en verhuizing naar Dubai.

bvd Sheila

17. Liesje De Cocker

Liesje De Cocker New Member

Lid geworden:
    27 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik ben Liesje en studeer binnekort af als kok! Ik zou graag enkele maanden werken in het buitenland en dubai spreekt me heel erg aan! Wie kan mij hlepen?
    groetjes Liesje

18. Salma

Salma New Member

Lid geworden:
    2 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Hoi allemaal,

Ik ben een 3de jaars International Business and Management Studies studente en ben op zoek naar een stageplek in Dubai voor 5 maanden vanaf September 2007. Ik vroeg me dus af om iemand mij zou kunnen adviseren over mogelijke stageplekken en informeren over accomodatie tijdens mijn verblijf in Dubai.
    Alvast bedankt, Salma
    selmoesh@hotmail.com

19. Berneditha

Berneditha New Member

Lid geworden:
    24 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Nederlanders, Opgelet,

Heeft u vragen omtrent uw werk/verblijf/ reis/ accomodatie/ vastgoed in Dubai en weet u niet bij wie u terecht kunt met uw vragen? Neem dan gerust contact op met mij. Ik werk en woon in Dubai. Telefoonnummer in Dubai: +971 50 1491547.

Met vriendelijke groet,

Berneditha

20. Arman

Arman New Member

Lid geworden:
    13 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Mijn naam is Arman en ben student op het HBO in Enschede. Ik studeer vastgoed en ga in september het 2e jaar in. In het 3e jaar moet ik 2 keer een half jaar stage lopen, en wou de 1e halfjaar dat in Dubai gaan doen.
    Wie kan mij hierover helpen om een plek te vinden die zich alleen bezig houdt met vastgoed. Of weet iemand waar ik terecht kan voor informatie.

Met vriendelijke groeten.

Deel Deze Pagina