Welkom op het Dubai forum

Discussie in 'Dubai' gestart door Sander & Wouter, 1 feb 2006.

1. Sander & Wouter

Sander & Wouter New Member

Lid geworden:
    6 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze willen wij iedereen welkom heten op het pas geopende forum over Dubai. Op deze plek kunt u al uw vragen stellen en zult u binnen een korte periode een antwoord kunnen verwachten van anderen met alle kennis van zaken van Dubai.

Dus aarzel niet en stel over vraag die btrekking heeft tot bijvoorbeeld uw vakantie of zakenreis naar Dubai.

Met vriendelijke groet,

Reisforum.nl

2. Lieneke

Lieneke New Member

Lid geworden:
    18 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Mijn naam is Lieneke Blok en ik ben een studente toerisme. Ik zit nu in mijn 3de jaar en in april 2007 moet ik een stage lopen. Dit word een vrije stage en die zou ik zeer graag in een hotel in Dubai willen doen. Weet iemand misschien een hotel die stageres aannemen? of heeft iemand daar ervaring mee?

Ik doe een MBO opleiding niveau 4 en ik ben 18 jaar op het moment dat ik stage wil gaan lopen. Ik beheers de Engelse taal goed en ook volg ik lessen spaans en duits.

Mailen: bloklieneke@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt!

3. R. Schippers

R. Schippers New Member

Lid geworden:
    13 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Al Murooj Rotana Hotel
    Al Saffa Street PO Box 117546
    Dubai
    UAE
    Dubai City

Wij zijn geintreseert in studenten.
    Wij hebben nog verschillende vacature's open.
    Neem s.p.v contact op.

Hoofd personeels zaken

R. Schippers

Tel. +31636162258

4. Angela Enait

Angela Enait New Member

Lid geworden:
    17 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ,

Ik ben Angela Enait ik zit nu in mijn 2e jaar als HBO-V ( verpleegkunde niveau 5) student.En ik wil graag in het 3e leerjaar(2007) stage gaan lopen in het buitenland.Natuurlijk wil ik dit graag doen in een ziekenhuis in Dubai.Heeft iemand misschien adressen van ziekehuizen voor mij die ik zou kunnen benaderen.