Welkom op het forum over duiken

Discussie in 'Duiken' gestart door Sander & Wouter, 1 feb 2006.

1. Sander & Wouter

Sander & Wouter New Member

Lid geworden:
    6 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij willen u graag van harte welkom heten op het duikforum van Reisforum.nl Hier kunt u al uw vragen stellen met betrekking tot duiken in Nederland, maar ook voor andere lokaties op de wereld waar u lekker wilt duiken!

Veel plezier op dit forum!

Reisforum.nl

2. Koh Keluku

Koh Keluku New Member

Lid geworden:
    4 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je. Ziet er geweldig uit.
    Vraagje dus: als je een padi open water hebt, hoeveel dagen heb je dan nodig om je advanced te halen?

3. Sander

Sander Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje afhankelijk van de duikschool, maar meestal duurt het maar 2 dagen. De hele cursus bestaat uit 5 duiken: navigatie, diep en nacht (verplicht) en dan nog 2 onderdelen naar keuze. Vaak wordt hier wrakduiken en bijv. PPB (om je drijfvermogen onder controle te krijgen) voor gekozen.

De theorie hoort er ook bij, maar deze stelt niet zo gek veel voor. Bij diepduiken moet je wel het e.e.a. leren op het gebied van stikstof in je lichaam.

Groeten,
    Sander

4. Koh Keluku

Koh Keluku New Member

Lid geworden:
    4 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt voor de info.

5. RebeccaVermeer

RebeccaVermeer New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste duikers,

Voor mijn opleiding International Marketing and Consultancy aan het NHTV ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie. Mijn onderwerp is duiken, voor een bepaalde duikbestemming heb ik een enquête samengesteld en daarom wil ik jullie vragen die in te vullen. De link naar de enquête is: www.thesistools.com/web/?id=258792

Alvast bedankt!

Groetjes Rebecca Vermeer

Deel Deze Pagina