Welkom op het Koh Samui forum!!

Discussie in 'Koh Samui' gestart door Sander & Wouter, 23 okt 2006.

1. Sander & Wouter

Sander & Wouter New Member

Lid geworden:
    6 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vandaag is ook het Koh Samui forum onderdeel geworden van Reisforum.nl (http://www.reisforum.nl).

U kunt al uw vragen stellen met betrekking tot Koh Samui. Kenners zullen uw vragen lezen en deze proberen zo goed mogelijk te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Reisforum.nl

2. Adinda

Adinda New Member

Lid geworden:
    18 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wie kan me een fijn starnd/ hotelletje (niet te duur) aanraden op samui. Belangrijk: we reizen met een baby!
    Alvast dank

3. Vanpamel Gunter

Vanpamel Gunter New Member

Lid geworden:
    22 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Een zeer opkomend strand is Bo Phut, Mae Nam
    Het is er belange niet zo druk als in Chaweng en of Lamai.
    Volgens mij zijn er daar zeker betaalbare guesthouses die je vriendelijk zullen ontvangen.

Gunter

4. klara van dijk

klara van dijk New Member

Lid geworden:
    22 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij gaan 27 januari 2008 naar Koh Samui.Is het te doen om naar de river kwai te gaan of is dat te ver reizen.En waar kunnen we het beste gaan eten is dat langs de weg uit de eettentjes of in restaurants.

Alvast bedankt

5. joeyjoey88

joeyjoey88 New Member

Lid geworden:
    20 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    heej hallo kijkers. ik ben op de chaweng beach geweest al 4 keer en het is echt geweldig daar!!! het first bungaloaw is redelijk cijfer is wel een 7 en het chaweng resord dat zit in het midden van de weg waar alles (gebeurd)... die geef ik wel een 7half

6. ilsevandermeer

ilsevandermeer New Member

Lid geworden:
    20 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij verblijven in augustus op Koh samui na een rondreis van 12 dagen.
    Wat zijn, naast het strand, andere hoogtepunten die Koh Samui te bieden heeft?
    Wie kan mij hier meer over vertellen?
    Alvast bedankt.

7. Louisa

Louisa New Member

Lid geworden:
    2 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Toeristische trekpleisers: Big Boudhha, de watervallen en olifanten, de mummie "long por deng", de rotsformatie 'hinta & hinyai' (in Lamei), snakefarm, crocodilefarm, butterflygarden, aquarium. Uitgaan in Chaweng: sweet soul cafe, green mango, reggea pub, bar solo.
    Minder toeristisch: huur een brommertje en bezoek de vele leuke plekjes die het eiland toch nog heeft. Bo Phut & de zuidkust zijn erg leuk. Alles is heel goed op eigen houtje te doen, je hoeft geen excursies te boeken, lekker zelf toeren!

8. d_fine18

d_fine18 New Member

Lid geworden:
    24 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo lezers en kenners,

Mijn vraag betreft het weer/klimaat begin september op Koh Samui. Dit omdat het een verlovingsvakantie dient te worden en ik liever zonneschijn dan regen heb.

Graag hoor ik hierover iets van jullie.... alvast bedankt !!

9. elle

elle New Member

Lid geworden:
    10 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vraag is ofdat iemand misschien weet hoe het klimaat in mei is. ik vertrek 17 mei maar ik hoop niet dat het de hele dag door regent.

Alvast bedankt,

Groetjes,

10. gmdebakker

gmdebakker New Member

Lid geworden:
    25 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    James in September begint het net een beetjew mooier weer te worden.Soms nog wel een dagje regen maar goed te doen.

Gr Gerard.

11. jannie36

jannie36 New Member

Lid geworden:
    30 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Koh Samui liefhebbers
    Ik ga in april voor de vierde keer naar Koh Samui ( favoriete eiland ) Dit Jaar toen ik wegging waren ze aan het Chawengstrand een nieuw hotel aan het bouwen , het ligt nog voorbij chaweng cove hotel. Kan iemand mij toevallig vertellen hoe dit hotel gaat heten ben erg benieuwd !!!!!!

Deel Deze Pagina