Welkom op het nieuwe Chios forum

Discussie in 'Chios' gestart door Sander, 22 aug 2006.

1. Sander

Sander Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Welkom op het nieuwe Chios forum. Dit forum is vandaag toegetreden binnen het netwerk van Reisforum.nl

Wanneer u vragen heeft over Chios kunt u deze hier stellen. Wij en ook andere bezoekers zullen proberen de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Sander van Gils

2. EmilyKane

EmilyKane New Member

Lid geworden:
    2 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Op ktel.org zijn er geen dienstregelingen meer beschikbaar.

Heeft iemand de dienstregelingen voor de bussen (stads- en provinciale) op Chios voor de maand mei (dat is nog de dienstregeling voor de winter, als ik me niet vergis).

Bedankt!

yesterday_on_the_stair@hotmail.com

3. Pasform

Pasform New Member

Lid geworden:
    7 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben voor half augustus voor Chios geboekt in Karfas appsrtment Poseidonion. Via Zoover geef heel verschillende reacties gelezen. Onze eerste keus was Moudes House maar dat was al vol. Heeft iemand ervaring met Poseidonion? Wij zijn 60+ en houden wel van eenvoudige Griekse verblijven.

4. Suze

Suze New Member

Lid geworden:
    11 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je niets zeggen over Poseidonion. Zijn dat nieuwe appartementen? Er zijn namelijk wel wat nieuwe bijgekomen. Waren jullie al eerder op Chios? Karfas is in ieder geval een leuke plek. Het stelt niet veel voor, maar is wel dé toeristenplaats daar. Het is er gezellig in ieder geval.

5. Wilma Bier

Wilma Bier New Member

Lid geworden:
    27 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Poseidonion heeft niet zo'n erg goede naam.
    Twee jaar geleden zijn er mensen die direct bij de hostess zijn gegaan om een andere accomodatie te bekomen , kakkerlakken en dergelijke..vies,vuil smerig.
    Persoonlijk zou ik er niet willen zitten ( gaan in augustus voor de 5 de keer naar Golden Sand) Kun je niet nog omboeken voor app. Ilenia of Family, ik zou dat in jullie geval wel doen.

6. gfvannimwegen001

gfvannimwegen001 New Member

Lid geworden:
    19 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij vertrekken 27 augustus naar Chios, zijn er mensen die ervaringen hebben met app Karfas Bay. Weet iemand hoe laat de vluchten vanaf Schiphol vertrekken?

7. Wilma Bier

Wilma Bier New Member

Lid geworden:
    27 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Karfas Bay ligt direct aan de promenade langs de zee. Het zou kunnen dat jullie wat last hebben van geluidsoverlast van de naastliggende horecazaken (bars). Je steekt de straat (autovrij) over en bent direct aan het zandstrand/zee.
    Over het complex kan ik je nis vertellen ,zijn er nog niet binnen geweest,maar ziet er van buiten uit wel netjes uit.Je bent in Karfas wel centraal gelegen om uitstappen naar de rest van het eiland te maken.
    Zelf gaan wij altijd naar hotel Golden Sand , 25 augustus vertrekken we weer voor de zoveelste keer.Misschien komen we elkaar tegen.
    Alvast een fijne vakantie gewenst en geniet van dit authentieke,niet toeristische eiland ,de warmte en vriendelijkheid van de lokale bevolking.
    Groetjes,
    Wilma

8. carolinahelenaverhaar

Lid geworden:
    11 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje aan het surfen op het internet en dan kom je opeens een leuk forum tegen over een heel mooi eilandje juist ja CHIOS. Een heerlijk eiland waar we al een aantal maal geweest zijn en wat nooit gaat vervelen.
    Gastvrij Chios een aanrader !!

9. P.Bierings

P.Bierings New Member

Lid geworden:
    19 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn in juni voor de 10e maal naar Chios geweest. Men moet houden van rust en vriendelijke mensen. Wij hebben er heel veel vrienden gemaakt. Wij verblijven in Daskalopetra appartementen Kyvelli. Dit is in een woonwijk bij een haventje. Lekker eten bij Yannis Zannikou. Hier komen mensen uit Noorwegen, Slovenie en Nederland. Ik kan het aanbevelen want ik zie telkens mensen weer opnieuw verschijnen.

10. lizaki

lizaki New Member

Lid geworden:
    12 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om een Chios PB te vinden. Ik hoop veel info te krijgen en later te geven.
    Vandaag geboekt voor juli in app. Benovios, Karfas.
    We gaan al 45 jaar naar Griekenland maar Chios is de eerste keer.
    Kent iemand dit app?

Deel Deze Pagina