Welkom op het nieuwe Paraguay forum

Discussie in 'Paraguay' gestart door Sander, 4 feb 2007.

1. Sander

Sander Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste bezoeker,

Sinds vandaag hebben wij een nieuw forum over Paraguay online gebracht wat deel uit zal gaan maken van het gehele netwerk van Reisforum.nl. Het is de bedoeling dat u hier uw vragen gaat stellen en anderen daarop de antwoorden zullen geven.

Heel veel succes met de voorbereidingen van uw reis en veel plezier op het forum!

2. J&Z

J&Z New Member

Lid geworden:
    24 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    merci sander

3. dr.flecha@yahoo.com.br

Lid geworden:
    25 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Paraguay kan zeker een interessante bestemming zijn. Je zie er ook nog wat van het "oude beeld" dat we dikwijls van Zuid-Amerika hebben. Je moet dan wel voorbij Ciudad del Este gaan.

4. cc

cc New Member

Lid geworden:
    18 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Flecha,

Ik ben waarschijnlijk in november in Paraguay. Wat bedoel je met het 'oude beeld'?

5. gerard@COOLYWOOLY.Nl

Lid geworden:
    21 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Paraguay-gangers

Vroeger kon ik de guay's amper uit elkaar houden, maar inmiddels weet ik dat het beiden totaal verschillende landen zijn. Ik vond de sfeer in Paraguay zeer relaxed, zowel in Ascuncion als in encarnacion en trinidad. Ciudad del este was grappig om illegaal de grens over te gaan en het grenstoerisme mee te maken.

www.coolywooly.nl/kerst.html speelt af in Paraguay

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen

6. foetus7@hotmail.com

foetus7@hotmail.com New Member

Lid geworden:
    24 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hey!
    ik ga volgend jaar met Afs een jaar studeren in Paraguay en zou graag wat meer info over het land hebben! ik weet wel nog niet juist waar..
    is het een goede keuze van me of niet:)?

7. Riedel

Riedel New Member

Lid geworden:
    15 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai, ik zou graag in kontakt willen komen met iemand die me meer kan vertellen hoe ik in kontakt kan komen en een gids in Paraguay. Graag wil ik deze land bezoeken, maar ik wil graag vantevoren iemand willen spreken.
    Alvast bedank.

Deel Deze Pagina