werken

Discussie in 'Tanzania' gestart door hassan, 8 jan 2009.

1. hassan

hassan New Member

Lid geworden:
    8 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben een jongeman van 28 jaar en ik wil graag werken in het buitenland. Graag wil ik iets voor mensen betekenen die het iets minder hebben, met kinderen werken is mijn doel. Het zou me geweldig lijken om in het onderwijs te werken of in een weeshuis. Hiervoor heb ik geen opleiding gevolgd. Kan iemand mij hierbij helpen qua informatie en hoe ik dit het beste kan aanpakken? Het best ben ik te bereiken op mijn mail: hoeleena@hotmail.com

Alvast bedankt,

Hassan

2. Janne

Janne New Member

Lid geworden:
    23 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ben op zoek naar een baan in Oost of Zuid Afrika. Ik ben een 23-jarige vrouw.
    Na een periode gewerkt te hebben bij een kindertehuis in de bush van Oeganda, ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.
    Ik ben afgestuurd aan de opleiding Small Business & Retail Management. Graag zou ik nu een wat meer zakelijk kant op, maar nog wel iets betekenen voor anderen.
    Wie kan mij helpen, wie heeft tips of misschien weet iemand een vacature, ik hoor het graag

Janne Bruinsma, jannegoesuganda@live.nl

3. Fieke Engwirda

Fieke Engwirda New Member

Lid geworden:
    6 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

ik ben een vrouw van 25 jaar en ben op zoek naar een baan in Tanzania, Kenia of zuid afrika.
    Wie meer informatie heeft kan mailen naar
    ikkefieke23@hotmail.com

Deel Deze Pagina