wie gaat er nog in 2008 naar Lanzarote

Discussie in 'Lanzarote' gestart door francois.eriksen, 5 jun 2008.

1. francois.eriksen

francois.eriksen New Member

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo Joke en Henk,

het doet me plezier dat jullie een leuke vakantie hadden.Bedankt nog voor het te vermelden.
    Hopelijk krijgen jullie nu nog wat zomerse dagen in eigen land.

Francisco

2. Lilian en Richard

Lilian en Richard New Member

Lid geworden:
    5 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

we zien net dit forum
    Zijn nog nooit op Lanzarote geweest, wel de andere eilanden. Maar we gaan er gewoon heen om te wonen. We zien verder wel. Lachen toch?
    We gaan begin oktober er naar toe.
    Groeten

Lilian en Richard

3. francois.eriksen

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo Lilian en Richard,

Ik denk dat vele mensen deze forum nog niet kennen anders wel leuk ook van de vele andere vakantieplaatsen(spijtig genoeg te weinig vakantiegangers die er op reageren).
    Ik ga nu de laatste jaren veel naar de Dominikaanse Republiek en deze forum wordt goed gebruikt(je komt toch veel te weten Belgen en vooral nederlanders(eig.zaak hebben
    reageren veel).
    Nu ben je er nog nooit geweest en dan er gaan wonen,van waar deze keuze.En ga je dan iets opstarten ik bedoel een zaak of zijn jullie reeds met pensioen.Het mooiste plaatsje is Playa Blanca(met prachtige strandjes)maar niet goedkoop daar.Laat me maar iets weten.

groetjes,
    Francisco

4. A.nederlos@chello.nl

Lid geworden:
    5 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Francisco

Wij gaan 28 aug naar costa teguise[sands beach] met ons zoontje van 15 mnd,zijn vorig jaar in playa blanca geweest vlak bij de papagao stranden.......Groetjes Andre,Yvonne,Brett

5. francois.eriksen

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo Andre,

wel een heel andere kant v/h eiland hopelijk bevalt het u evenzeer als PL.Blanca.
    Sands beach is een appartementen complex en vind ik persoonlijk beter dan een hotel.
    Op www.vakantiereiswijzer.nl.kun je bekijken wat andere toeristen ervan vonden,misschien kun je hier tips uithalen die belangrijk kunnen zijn.
    Ik weet niet of je het weet maar in Teguise
    zelf heb je iedere zondag markt(erg leuk).
    In ieder geval wens ik u en je gezinsleden een
    prettige vakantie.Laat me in ieder geval weten hoe het was.
    groetjes,
    Francisco

6. moreno-joersen

moreno-joersen New Member

Lid geworden:
    10 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    wij gaan er in september heen
    naar pdc
    appartement don paco castilla
    ook nog nooit eerder geweest
    veel naar spanje geweest dus daar hebben we alles wel een keer gezien

7. henricobok

henricobok New Member

Lid geworden:
    12 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou graag in de crocusvakantie (eind februari) naar Lanzarote willen. Wie kan mij vertellen naar welke plaats te gaan? Hoeft niet uit te gaan maar er moet wel wat te doen zijn (terrasjes)en lekker een auto huren en een beetje wat van het eiland zien. Hoe is de temperatuur in februari? Moet ik ook lange broeken en lange mouwen meenemen voor 's avonds? Wat is echt een must om te doen op Lanzarote? Alvast bedankt !!

8. francois.eriksen

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    beste Henrico,

persoonlijk vind ik Pl.Blanca het leukst om te vertoeven,een rustige plaats met een leuk strand(een paar kilometers verder heb je dan
    nog de papegaaien strandjes)een prachtige omgeving.Er zijn vele restaurantjes en er is een nieuwe jachthaven.Ook is er een vissershaven waar je zelf met twee ferry boten naat fuerteventura kan gaan)in dien je toch een wagen wilt huren en wat ook aangeraden is kun je ook eens naar P.Carmen
    gaan waar je vele restaurants en bars kunt vinden(dit is wel een oudere vakantieplaats dat vooral overheerst wordt door Engelsen).
    Toch wel aangeraden om lange broeken en lichte truien mee te nemen het is er nogal vrij winderig wat het s'avonds toch frisser aanvoelt.Toch ook rekening houden dat het vrij vroeg donker wordt.

groetjes,
    Francisco

9. annemarie.criel

annemarie.criel New Member

Lid geworden:
    11 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    he fransisco,ik wil naar Lanzarote waar ik in 1983 en 1985 gewerkt heb, sindsdien ben ik er niet meer geweest, gezien het feit dat ik alleen onderweg ben, had ik graag een paar tips vooral wat restaurant en bars betreft..liefst iets gezelligs

10. francois.erikse,@pandora.be

Lid geworden:
    3 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo anne-marie,

vermits je daar een tijdje gewerkt hebt zul je zeker het plaatsje playa blanca kennen,natuurlijk stelde dit in de jaren 83-85
    niet veel voor.Momenteel is het een prachtige plaats om op rust te komen,sinds enkele jaren is er nieuwe jachthaven gekomen met restaurantjes echt prachtig aldaar.Uitgaans mogelijkheden aldaar is wel beperkt er zijn wel enkele bars(wel Engels getint).Natuurlijk heb je ook puerto Carmen waar het 'avonds leuk vertoeven is.Nu is het zo Anne-Marie
    dat ik de laatste jaren een beetje mijn horizon verplaatst heb naar de Dominikaanse omdat ik wel vind dat Lanzarote erg prijzig is geworden.Maar toch blijft dit mijn Europese
    vakantieplaats nummer één.
    groetjes,
    Francisco

11. matty vosselman

matty vosselman New Member

Lid geworden:
    25 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen,

ik ga 6 nov. met mijn vriendin naar lanzarote voor de eerste keer. we zitten in puerto del carman in nautilis, bij iemand bekend? we zijn benieuwd hoe het daar zal zijn, groetjes matty en karin

12. francois.eriksen

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo Matty&Karin

blijkt een rustige resort te zijn(bungalow's),even buiten de drukte van P.Carmen.waar je avonds toch kunt uitgaan.
    Als u even op de P.C. het resort indrukken kom je meer te weten(meningen en foto's).
    Vergeet niet het eiland te bezichtigen Timafaya o.a.hopelijk heb je goed weer,avonds kan het er fris zijn(rekening houden dat het rond 17h30 donker wordt).
    Veel reisplezier en laat me weten hoe je vakantie daar was.
    Gr. Francisco

13. matty vosselman

Lid geworden:
    25 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Francisco,

Bedankt voor uw reactie en tips, we zullen er zeker wat mee doen. We kijken al zoveel mogelijk op internet voor informatie. Dit is een zeer leuke site en we zullen zeker laten weten hoe onze vakantie verlopen is.

vriendelijke groeten Karin en Matty.

14. yvonnehoppener

yvonnehoppener New Member

Lid geworden:
    9 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ga op 11 januri 2009 naar Lanzarote Puerto del camen. Weet iemand een adres waar je daar goed kan paardrijden op een echt paard ( niet op van die uitgemergelde pony's)?

15. Francisco

Francisco New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo Yvonne,

van paardrijden weet ik niet veel af,maar op de weg van P.D.Carmen naar PL.Blanca heb ik daar wel ergens een paardenmanege opgemerkt.
    Misschien zijn er nog wel andere plaatsen.
    Zodus ik weet ook niet in welke toestanden dat deze paarden verblijven.Misschien moet je even opzoeken op Pc.(paardrijden in Lanzarote)kom je zeker wat te weten.
    groetjes,
    Francisco

16. matty vosselman

Lid geworden:
    25 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Francisco,

Zoals beloofd een berichtje over onze vakantie op Lanzarote. Bungalowpark Nautilus was inderdaad erg rustig en perfect verzorgd, erg aardige mensen. Ook Puerto del Carmen vonden we erg leuk. Veel leuke restaurantjes en terrasje. Het weer was perfect. We zijn er 8 dagen geweest maar dat was duidelijk veel te kort. We komen zeker volgend jaar terug!!!

Groetjes Karin en Matty

17. Francisco

Francisco New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Karin en Matty,

fijn het te horen dat jullie het leuk hadden,en ook dat je dit even mededeelde.

groetjes,
    Francisco

18. matty vosselman

Lid geworden:
    25 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Francisco,

Hier alweer een berichtje van ons. Het is mijn vriendin en mij zo goed bevallen op Lanzarote (6-13 nov.) dat we overwegen om met kerst en oud en nieuw weer te gaan. We vragen ons af wat er om die tijd te doen is. Hopenlijk kun jij ons verder helpen.

Groetjes Karin en Matty

19. Francisco

Francisco New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hé Karin en Matty,

ik ben hier stilletjes aan jaloers aan 't worden,2x op korte periode daarheen en weettende dat ik in die periode moet werken.
    Spijtig genoeg heb ik daar niet veel ervaring
    mee.Sneeuwen zal het er zeker niet doen,wat waarschijnlijk voor jullie ook niet te hopen is toch winkels en hotels zullen de nodige versieringen wel hebben.Ik denk toch dat je in een hotel zit dat je een glamourpakje en Smoking moet bij hebben voor oudejaarsnacht.Of hebben jullie dit soms altijd bij?(grapje).
    Persoonlijk ga ik er in de winter er niet graag heen,korte dagen toch ook iets frisser en denkelijk ook iets prijziger.Enige jaren geleden was ik eens in die periode in Turkye
    in Belek in een hotel waar ik ook met enkele Belgische vrienden vertoefde en vierde we 2x maal nieuwjaar de reden daarvan was er waren 2
    animatiezalen één voor de Turken(waarbij veel plaatselijke bevolking)en één voor de toeristen.En onze groep had het zo kunnen regelen dat we bij de Turken zaten wat geweldig was maar deze hadden wel een uurtje eerder Nieuwjaar en een uurtje later zaten we bij de Europeanen en werd het daar Nieuwjaar
    wat toch iets minder was.En enkele uren later hadden we de pech dat we moesten vertrekken
    terug naar Belgie in een onnuchtere positie.
    Toch moet ik zeggen dat ik vroeger veel naar de Ardennen ging waar ik een chalet reserveerde en soms hadden we het geluk sneeuw te hebben,ook in Oostenrijk heb ik enkele keren vertoeft in deze periode.En vorig jaar was ik in een plaatsje in het zwarte woud.Maar feitelijk ben ik zonne liefhebber.Toch wens ik jullie als jullie moesten gaan een prettigjaars uiteinde en veel vakantiegenoegens.
    groetjes
    Francisco Santa klaus

20. matty vosselman

Lid geworden:
    25 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Francisco,

Hier zijn we weer, we hebben gisteren daadwerkelijk geboekt en vertrekken op 21 december voor 8 dagen naar Lanzarote. Het kriebelt nu al. Ja de dagen zijn inderdaad wat korter maar dat maakt ons niet veel uit. Het is zo fijn daar. Mijn vriendin wou de eerste dag alweer terug. Wat dat is weten we niet. Het is heel bijzonder daar. Inderdaad is deze reis een stukje duurder, maar wij denken maar zo: dat pakken ze ons niet meer af. We zijn in ieder geval voor 1 januari weer terug want dan is onze zoon jarig, wilden we uiteraard toch bij zijn. Volgend jaar proberen we een van onze jongens mee te nemen want die zijn nu ook wel heel nieuwschierig geworden naar Lanzarote. Nou Franscico, we zullen een reisverslagje maken voor je en wensen jou een prettige kerst en uiteinde toe. Groetjes Karin en Matty

Deel Deze Pagina