wie gaat er nog in 2008 naar Lanzarote

Discussie in 'Lanzarote' gestart door francois.eriksen, 5 jun 2008.

1. peggy.heus

peggy.heus New Member

Lid geworden:
    17 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    Wij gaan in mei naar playa Blanca hotel Rio playa blanca
    Wij hebben een dochtertje van 3,5 jaar.
    Misschien tips wat we met haar kunnen doen.
    groetjs
    Peggy

2. cstevelmans

cstevelmans New Member

Lid geworden:
    18 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    wij hebben interesse om naar lanzarote te gaan naar costa tequise. naar het hotel club albatros. wij gaan met 2 kinderen van 7 en 5 jaar. weet iemand wat over dit hotel. ben erg benieuwd.

groetjes claudia

3. francois.eriksen

francois.eriksen New Member

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo claudia,

als je even kijkt op www.vakantiereiswijzer.nl. kom je wat meer te weten,het blijkt Duits getind te zijn.

Francisco

4. francois.eriksen

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hé Peggy,

ik kan je niet vertellen wat je er met een kind van 3,5 jaar daar allemaal mee kan doen.
    Maar er zijn stranden,je keuze hotel is kind vriendelijk (zwembadje).Playa Blanca is goed vertoeven hebben een mooie wandeldijk van enkele kilometers.Er zijn twee havens(overzet boot naar Fuerteventura)je hebt een winkelstraatje autovrij echt een gezellig plaatsje.

groetjes.

5. peggy.heus

peggy.heus New Member

Lid geworden:
    17 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hey Francisco,

Alvast bedankt voor de reactie.
    we kijken er al naar uit!
    Groetjs
    Peggy

6. ronvangurp

ronvangurp New Member

Lid geworden:
    24 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    ik niet meer

7. francois.eriksen

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hé Rob,

als je A zegt moet je ook B zeggen(als je begrijpt wat ik bedoel).

8. roadkiller

roadkiller New Member

Lid geworden:
    8 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap m ook nie zo ;)

9. stainy

stainy New Member

Lid geworden:
    27 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi francisco

Wij gaan op 13mei voor 8dagen naar playa blanca.
    We zijn de laatste 2 jaar naar gran canaria geweest en dat is ons zeer goed bevallen.
    Nu willen we eens proeven van lanzarote.Na al jouw positieve info zijn we er wel vrij zeker van dat we ons daar gaan amuseren.
    We vroegen ons wel af , aangezien wij graag in ons adam en eva kostuum op het strand gaan liggen ( playa d'el Ingles geen probleem )in hoeverre het daar mogelijk is.
    Zonder al te ver te moeten stappen natuurlijk , aangezien wij niet van plan zijn om ditmaal een auto te huren!

10. ronvangurp

ronvangurp New Member

Lid geworden:
    24 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan lekker op de kamer blijven

11. stainy

stainy New Member

Lid geworden:
    27 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast met naam rob , lijkt mij maar een zielig persoontje! Als hij niets nuttiger te zeggen heeft , lijkt het mij beter dat hij op een ander forum met die kinderpraat verder doet!
    Hij is in ieder geval geen meerwaarde voor dit leuke en leerrijke forum van Francisco!!!

12. francois.eriksen

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Stainy,

kom je nu wel in een rustige paradijs terecht.
    Je hebt waarschijnlijk al één en het ander gelezen hier op 't forum van Lanzarote.
    P.Blanca is voor zonnekloppers(als het weer goed is),lekker eten in de gezellige restaurants aldaar en vooral rust.
    Hopelijk niet te rustig voor jullie,dag en nacht verschil tegenover Pl.de Ingles(wat ik ook ken).De stranden waar je in Adam en Eva kostuum kunt liggen zijn fantastisch,voor er heen te wandelen moet je toch bedenken dat dit
    2à 3 km is minstens van het centrum van pl.blanca.Je kunt dit op alle gemak via de kust doen,indien dit toch te vermoeiend zou zijn heb je in de oude haven een boot(je) die rond de 2 uren er heen vaart.Er is ook al enige tijd een nieuwe jachthaven,daar kun je desnoods ook eens gaan horen of iemand dit doet ligt dichter bij deze stranden.In ieder geval langs de kust is de korste weg(maar wel een eindje).Ook bedenken dat in mei het weer
    wisselvallig kan zijn de stranden die aan het centrum liggen(één groot en één heel klein)daar is het altijd iets warmer dan de Papegaaien stranden omdat je daar meer winden hebt die in mei toch nog soms fris aanvoelen.
    Vergeet vooral geen frisdranken en wat eten mee te nemen,er is wel iets om daar aan te schaffen(kleine snack).Als je op stap wil,aanrader om de Timafaya te bezoeken, in de oude haven zijn er 2 overzetboten voor fuerteventura(30m.)prachtig als je dan terugkomt zie je dezelfde gekleurde panden(groen/wit)v/h plaatse sommigen is het ook al blauw en wit).Pl.blanca heeft een winkelstraatje maar stel je er ook niet te veel van voor.Winkelen doe je beter in Belgie of nederland.Ik denk dat ik het meeste verteld heb.Laat me in ieder geval iets weten,hoe leuk het er was.Goede vakantie en profiteer ervan.
    nb.:eek:p 18 mei vertrek ik zelf voor 2 weken maar dan wel naar de Dominikaanse.Is een beetje mijn nieuwe bestemming geworden.Maar Lanzarote dat wordt toch later mijn eindbestemming.

13. francois.eriksen

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    he Rob,

als je wil reageren doe het dan,misschien is je vakantie daar niet bevallen.Ik geef hier alleen de positieve waardigheden van dit eiland mee.(over hotelinformatie's en huren van appartementen of dergelijke kan ik geen
    oordeel geven).Wat ik de mensen wil weergeven
    is de pracht van dit eiland en de rust die je
    daar kan vinden,wat je nog weinig vind in europa.

14. stainy

stainy New Member

Lid geworden:
    27 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Francisco

Allereerst bedankt voor je reactie. Wij denken wel dat het ons daar gaat bevallen , we houden namelijk ook van de rust. Voor ons is het belangrijk dat we in een goed hotel verblijven , dat het eten meevalt en natuurlijk dat het weer meezit. Voor de rest ligt alles een beetje aan jezelf , plezier maken doet ieder op zijn eigen manier.
    Nog één vraagje , welk strand bedoel je nu juist? Playa de mujeres , Playa del Pozo of Playa de Papagayo zelf? ( of is het op alle drie toegelaten )
    In ieder geval nogmaals bedankt voor je goede uitleg en we zullen zeker achteraf nog een reactie op dit forum plaatsen.
    Voor jouw ook een prettige reis naar de Dem.Rep. ( kan niet slecht zijn )
    Bey!

15. francois.eriksen

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Stainy,

het gaat hier duidelijk over de papegaaienstranden(voor Adam en Eva kostuum).
    Je hebt daar verscheidene stranden,kleinere en enkele grotere.Denk er wel aan dat niet iedere toerist dit doet.Hoe verder de stranden liggen hoe meer Adams en Eva"s dat je gaat tegen komen.Maar in de maand mei is het wel vrij rustig.

16. ronvangurp

ronvangurp New Member

Lid geworden:
    24 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga in 2009 naar lanzarote niet meer in 2008
    kijk naar titel
    groetjes rob

17. francois.eriksen

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hé Rob,

je ziet er ne slimme uit.

18. matty vosselman

matty vosselman New Member

Lid geworden:
    25 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Francisco,

Ken je ons nog, matty en karin, we waren voor het eerst op Lanzarote in november 2008 en daarna nog met kerst en in 2009 nog 3 keer. Ik vind alleen onze gesprekken niet meer terug. Je was toen nog jaloers dat we een maand later alweer gingen. Ik volg alles nog wel en je hebt hele objectieve beoordelingen. Ga zo door. We gaan trouwens komende kerst weer naar Lanzarote. We vinden het daar prima!!!

Groeten Karin en Matty

19. jolien.braem

jolien.braem New Member

Lid geworden:
    2 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hey

ik zou in februari vertrekken naar lanzarote. In de reisgidsen zegt men dat je minstens een jaar je rijbewijs moet hebben om een auto te kunnen huren , klopt dit ? wordt dit echt gecontroleerd ?
    groetjes
    Jolien

20. sierra

sierra New Member

Lid geworden:
    28 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo franciso

ik kan je advies wel gebruiken
    mn vriendin en ik hebben onze hele leven gebackpacked over de hele wereld
    maar we hebben nu een zoontje van 8 maanden en die kan niet lopen laat staan een rugzakje dragen
    dus we zoeken iets vlak bij huis voor 1 a 2 weken
    lanzarote????
    tussen eind januari en eind februari
    graag met zon
    acomodatie op het strand (dan hoeft papa alleen zn waterdichte babyfoon mee te nemen)
    en lekker water om in te surfen/ zwemmen

ken jij deze plek op lanzarote?

in ieder geval bedankt
    Sierra

Deel Deze Pagina