wie gaat er nog in 2008 naar Lanzarote

Discussie in 'Lanzarote' gestart door francois.eriksen, 5 jun 2008.

1. henkvanweert

henkvanweert New Member

Lid geworden:
    12 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij willen begin februari 2010 een weekje naar Lanzarote. Uiteraard zal het niet zo druk zal als in de zomermaanden. Welke verblijfplaats zou je ons aanraden. Wij houden van een gezellige plek, met restaurantjes en bars. Vandaaruit kunnen we het eiland verkennen.

2. matty vosselman

matty vosselman New Member

Lid geworden:
    25 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Francisco,

Nog een keer een berichtje van ons, we zijn afgelopen kerst weer op Lanzarote geweest en wel in Puerto del Carmen in de appartementen Playamar. Het is ons daar heel goed bevallen. We nemen elke keer ander familie of vrienden mee om ze ook iets van Lanzarote te laten zien en ze vinden het allemaal helemaal te gek. We proberen ook op deze manier om Lanzarote een beetje te promoten. Eind mei gaan we weer met de zus van mijn vriendin. Dus we wachten de reacties wel weer af.

Gr. Matty en Karin

3. matty vosselman

matty vosselman New Member

Lid geworden:
    25 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Henk,

Nou, je hebt het kunnen lezen he? Veel plezier gewenst.

Gr. Matty

4. Manshanden

Manshanden New Member

Lid geworden:
    16 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste bezoekers van lanzarote.reisforum.nl
    wij gaan eind juli naar Lanzarote.
    jullie kunnen onze voorbereiding en onze reis volgen op www.vakantielanzarote.tk
    ik hoop dat velen van jullie zullen komen kijken en ons willen volgen.
    zo komen er verhalen en foto's op te staan.
    ik ben nu nog in de begin fase van de site

5. francois.eriksen

francois.eriksen New Member

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Manshanden,

ik ben weer juist terug van een minitrip uit Lanzarote,was voor me zelf toch weer enige jaren geleden.Playa Blanca was weer mijn bestemming blijft voor mij toch de mooiste plaats al daar.Vermits ik ook een wagen had geboekt(wat daar wel noodzakelijk is),waar ik ten volle mee rond toerde over dit prachtige eiland.Natuurlijk zal juli/augustus vrij druk zijn (vooral het verkeer)Iets voorbij PL.Blanca heb je de Papegaaie stranden,ook kun je vanuit Pl.Blanca de boot nemen naar Fuerteventura het buur eiland.Vergeet zeker niet de Timafaya/El Golfo/en zondags de markt in Teguise te bezichtigen.Playa Blanca heeft op woensdag en zaterdag voormiddag ook een kleinere markt.Ik weet niet of je al daar ooit geweest bent op Lanzarote maar prachtige foto's kun al daar zeker nemen.

Veel succes met je reis.
    Francisco

Deel Deze Pagina