wonen en werken op bali

Discussie in 'Bali' gestart door info@royalteakdesign.nl, 17 jul 2006.

1. paulien ten vaanholt

Lid geworden:
    13 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    als buitenlander mag je geen eigendom hebben in bali-indonesie

2. chris van loenen

chris van loenen New Member

Lid geworden:
    29 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,ik zou dolgraag in Bali willen wonen en werken, mensen met ervaring op dit gebied hoor ik graag. Hier in Nederland heb ik jaren een winkel gehad en wil nu verder als interieur designer en/of verkoopstyling.
    Mijn e-mail is c.loenen@planet.nl
    MVG. Chris.

3. anja gerstel

anja gerstel New Member

Lid geworden:
    18 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    beste allemaal,ik wil al tijden uit nederland weg maar waarheen ? uiteindelijk is de keuze op bali gevallen. we willen eerst een aantal keer op vakantie daar maar ik denk dat het wel zal klikken. mijn vader is geboren in java en zijn moeder ook, mijn opa was in nederland geboren maar is in java gaan wonen totdat ze weg moesten ze hebben maar 3 jaar hier geleefd ze zijn van ellende hier in nederland gestorven, helaas. ik heb hier een kapsalon en ik wilde vragen aan de mensen die daar al wonen of het wel mogenlijk is om daar een kapsalon te beginnen. misschien hebben jullie suggesties.

ik hoop snel wat te horen van jullie en alvast bedankt.

mvg Anja

4. Lieven Ingelbeen

Lieven Ingelbeen New Member

Lid geworden:
    9 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, graag zou ik met Serge Bondue in contact komen, kan iemand mij helpen aan zijn mailadres. Hij heeft op 26-05-2008 om 05:36:00 een bericht geplaatst op deze site.

5. kaatbur

kaatbur New Member

Lid geworden:
    22 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Lieven, Ik ken Serge. als je je e-mail adres vermeldt stuur ik zijn e-mail adres naar je door.

6. Ryan Derks

Ryan Derks New Member

Lid geworden:
    17 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Dengue of knokkelkoorts .nooit van gehoord

Voor mij was het een van de vele tropische ziektes die er bestaan. Maar nadat mijn vrouw met knokkelkoorts uit het ziekenhuis op Bali ontslagen was en wij naar huis vlogen bleken de stewardessen allemaal wel iemand te kennen die dengue had gekregen.
    Bij thuiskomst direct ‘googlen’ op dengue toen bleek dat de Antillen waaronder de vakantie eilanden Aruba, Curaçao en Bonaire honderden geïnfecteerden hebben. En op alle eilanden zijn er ook inmiddels al patiënten overleden. Maar dit is maar het topje van de ijsberg, want dengue patiënten worden niet geregistreerd zodat het werkelijke aantal vele malen hoger moet zijn dan we nu weten. Dat klopt ook toen wij hoorden dat het Havenziekenhuis in Rotterdam, alleen al in hun regio, meer dengue- dan malaria patiënten hebben.

Genoeg stof dus om een documentaire te maken. Vooral nu we weten dat Nederland helemaal geen draaiboek heeft voor een uitbraak bij dengue. Terwijl een uitbraak hier niet denkbeeldig is immers hier vliegt de dengue- of tijgermug ook al rond.

Hierbij de documentaire op URL link http://www.youtube.com/watch?v=vafP_96Ih3U

Vriendelijke groet, Ryan en Fred

programmamakers

Privé:

Dhr. R. Derks

Walstroplein 31

3056 RL Rotterdam

Telefoon 010 286 94 30

Mobiel 06 282 722 42

E-mail ryan@cineac.tv

CINEAC TV/Rotterdam TV

Tel.: 010 4669904

Web : www.cineac.tv
    E-mail: info@cineac.tv
    Adres: Agniesestraat 74b

3032TN Rotterdam.

Stationmanager: Wim Nottroth

De Cineac was vroeger een bioscoop op de Coolsingel in Rotterdam. Daar draaiden korte nieuwsfilms en documentaires. Je kon zelf bepalen wanneer je naar binnen ging en wanneer je de zaal verliet. De Cineac was populair bij iedereen. Je kon er schuilen voor de regen of er lekker wegkruipen als je wilde vrijen. Sinds januari 1999 verzorgt Cineac TV dagelijks twee uur televisie-uitzendingen op het kanaal van Rotterdam TV. Stichting Cineac TV heeft onder ander het doel het sociale en culturele klimaat in Rotterdam te verbeteren.

7. Boybertelkamp@hotmail.com

Lid geworden:
    19 jun 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag in contact willen komen met Serge bondue in Bali. Kan iemand mij helpen met zijn email?
    Alvast bedankt

Deel Deze Pagina