Woningruil tevens oppas maart/april 2012

Discussie in 'Curacao' gestart door inge25, 8 dec 2011.

1. inge25

inge25 New Member

Lid geworden:
    5 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij echtpaar 60+ woonachtig in Curacao, willen graag voor een paar maanden naar Nederland, We hebben (nog) geen onderdak. Wij stellen onze 4 kamer woning beschikbaar voor de periode vanaf maart/april 2012. Wij zijn op zoek naar mensen , die naar Curacao willen komen en hun woning eveneens beschikbaar stellen. Verdere informatie bij Ingrid

2. Badabing

Badabing New Member

Lid geworden:
    14 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat u voor de gehele periode (paar maanden) een woning zoekt of kan het ook voor 2/3 weken want wij zijn voornemens naar Curacao te gaan voor 2/3 weken in de periode april-juni 2012

3. denise1

denise1 New Member

Lid geworden:
    14 apr 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan om heel de maand december 2012 en januari 2013 op Curacao te verblijven.
    ik ben erg geïnteresseerd in woningruil. zou dat een mogelijkheid zijn of wilt u echt in april - mei naar Nederland? Wij hebben een 3 slaapkamerwoning in Rotterdam met openhaard en sauna

4. GabyvL

GabyvL New Member

Lid geworden:
    17 apr 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Ingrid,

Mijn vriend en ik willen vanaf augustus voor +-6 maanden naar Curacao voor studie aan de UNA en werk. Hiervoor zijn wij nog druk opzoek naar woonruimte en een huur/leen/koop auto.
    Wij staan ook zeer open voor woningruil met ons 3 kamer appartement in Haarlem (met tuin). En eventuele leen auto.
    Graag hoor ik of u interesse heeft? Of eventueel een gouden tip heeft?
    Alvast bedankt!
    Groeten Gaby

5. inge25

inge25 New Member

Lid geworden:
    5 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Gaby,
    Een beetje laat misschien, maar zijn jullie al voorzien van onderdak?
    Zo niet zou je mij dan willen mailen?
    lady_inge25@hotmail.com

6. boogschutter

boogschutter New Member

Lid geworden:
    28 nov 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Ingrid, misschien een brutale vraag, maar willen jullie ook dit jaar maart april naar nederland? Wij zoeken namelijk een oppashuis of verblijf , omdat onze zoon en schoondochter een baby krijgen en die wonen op curacao, en wij zouden er dan graag bij willen zijn, wij stellen onze woning eventueel ter beschikking, wij wonen in Lelystad. Ik ben wel afhankelijk van artsen, en heb 13 maart nog chemo, en maag dan 2 a 3 daarna pas vliegen en moet dat binnen 6 weken weer terug zijn. Als u niet naar nederland wilt heeft u misschien iemand anders waarvan u weet dat ze graag even naar nederland willen, brutale vraag misschien, maar niet geschoten is altijd mis, groet Ria

Deel Deze Pagina