woonruimte

Discussie in 'Bonaire' gestart door Natalie Kah, 27 feb 2007.

1. Natalie Kah

Natalie Kah New Member

Lid geworden:
    27 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Wij natalie en gert zijn opzoek naar woonruimte op Bonaire.
    Dit voor de periode 7 maart tot 15 augustus van dit jaar.We hebben hier ongeveer 500 tot 600 euro per maand voor over. Wie kan ons hieraan helpen. Met vriendelijke groet

Natalie en Gert

2. Willem-Jan

Willem-Jan New Member

Lid geworden:
    13 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezocht appartement op Bonaire.

Voor een periode van een jaar, appartement gezocht op Bonaire. Huur prijs max 700 naf.
    Appartement het liefst met internetaansluiting, of de mogelijkheid daartoe. Ben alleenstaand en heb vast werk op het eiland.
    Periode; vanaf half juni 2007.

3. trossel

trossel New Member

Lid geworden:
    15 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    woonruimte Bonaire lange termijn:
    studio 2 pers. met panoramaterras € 385,= p.mnd. excl.
    marian@dolphinhousebonaire.nl

4. maarten_13

maarten_13 New Member

Lid geworden:
    27 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Bonaire exclusief - negatieve ervaring bungalow 27.

Zie hier mijn brief. Foto's op verzoek.

Betreft: Officiële klacht bungalow - Kaya den Tera # 27 Kralendijk

Curacao, 22 December 2006

Geachte heer/ mevrouw,

Bij deze wil ik u mijn officiële klacht indienen met betrekking tot de bungalow.

De bungalow is in zo grote gebreke gebleven ten opzichte van de ons voorgespiegelde staat en dusdanig kind onvriendelijk dat ons geen andere optie bleef dan na 1 dag uit te checken.

Hieronder zet ik de klacht voor u uiteen.

1. Bij binnenkomst is de geur erg muf.

De muggen zij in zeer grote aantallen aanwezig. Meer in huis dan buitenshuis.

We hebben geen beschikking over een klamboe. Op ons aandringen zijn er klamboes verschaft door de beheerder, deze waren zeer oud met vele gaten. Zoals de foto van mijn vrouw (muggen_beten.jpg) laat zien is dit wat er is gebeurd na 1 nacht slapen onder de aftandse klamboe.

Dit komt omdat het huis totaal niet gelucht is en omdat de tuin sinds tijden niet gedaan is. Hierdoor is er een ophoping van ongedierte, waaronder muggen. Zie foto's van de tuin. (tuin_1.jpg t/m tuin_4.jpg)

2. Naast deze muggen hebben we ook twee keer bezoek gehad van een rat op de veranda. En ja ongedierte hoort erbij in de tropen, maar in de tijd dat ik op Curacao heb gewoond heb ik nog nooit twee maal bezoek gehad van ratten op één avond. Deze rat kwam vanuit de rommel onder de palm en scheen zich prima te vermaken in de rotzooi van de tuin. Uiteraard gaf mijn vrouw dit niet echt een goed gevoel om de kinderen te laten spelen in de tuin.

3. Even gauw wat koken bij binnenkomst was trouwens ook erg lastig aangezien we vijf lampen hebben laten indraaien diezelfde avond door de beheerder. Licht in de keuken was niet aanwezig. Dat uiteindelijk de TL in de keuken niet gemaakt kan worden nemen we graag op de koop toe.

4. De eerste avond waren we tevens genoodzaakt om bij elkaar in bed te slapen, in een 1 persoons bed. Dit had meerdere redenen, allereerst omdat de klamboe totaal niet paste op het andere bed. En daarnaast omdat het laken vies was en zelfs bloedvlekken had. Zie foto's bijgevoegd van de bedden (bed_bloedvlek.jpg en vieze lakens bed_laken_1.jpg t/m bed_laken_3).

5. In ons kindvriendelijke huis deed ik het licht aan in de tweede slaapkamer en werd getrakteerd op een schok van 110 volt. In plaats van de lichtschakelaar pakte ik in het donker een open stekker die in het stopcontact zat. Zie foto open_stekker.jpg Deze heb ik later zelf verwijderd. Zie ook de mooie draden van waar de stekker ooit aan had gezeten, foto stekker_draden.jpg.

6. De stoelen van de eetkamer tafel zijn te vies om met een doek aan te pakken, zelfs op de foto is dit erg goed te zien. Zie foto stoelen, eetkamer_stoel_1.jpg en eetkamer_stoel_2.jpg

7. Het doucheputje loopt niet door. Zie foto douche_1.jpg

8. En als afsluiting, wat ik eigenlijk wel komisch vind, is de welkomst brief. Zou een goed idee zijn deze zo af en toe eens te vernieuwen. Zie welkomst_brief.jpg.

Al pratend met het Bonaire Tourist office zijn we bij een andere verhuurder uitgekomen. Ik ben hier erg goed verder geholpen en ben het Tourist office zeer erkentelijk. Daarnaast gaven ze mij het advies eerst u in de gelegenheid te stellen een volledige refund te laten doen alvorens vervolg stappen te ondernemen.

Dus bij deze, het antwoord is aan u.

Maarten

5. Neuj_2004

Neuj_2004 New Member

Lid geworden:
    25 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezocht appartement op Bonaire.

voor de periode van december tot mei
    de Huur prijs max 350 euro per maand
    het liefts zo dicht mogelijke bij kralendijk

6. Vollebregt

Vollebregt New Member

Lid geworden:
    12 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezocht woonruimte voor januari 2008 12 maanden 6a 700 euro per maand voor een gezin met 2 kinderen

7. M. Hart

M. Hart New Member

Lid geworden:
    1 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben een heerlijk huurhuis te huur op een centrale locatie op Bonaire. Voor meer informatie kijk snel op: www.bonairehousing.com

8. tfrissen

tfrissen New Member

Lid geworden:
    8 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    wij willen een bungalow kopen in bonaire. de keuze is bonaire exclusief. heeft iemand ervaring met deze bungalows.

ton

9. datwiljeweten

datwiljeweten New Member

Lid geworden:
    11 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Te huur: Studio in Sabana (per 17 april)

Mooie studio gelegen nabij het centrum van Kralendijk, 10 min lopen of 2 minuten met de auto.
    Het appartement is gelegen in Sabana, een rustige en veilige buurt naast het stadion.
    De woning is ideaal voor een single of twee personen.

• Het appartement is 40m2 groot
    • Een tweepersoonsbed (eventueel een extra bed mogelijk)
    • Een keuken met, oven, gasfornuis, koel/vriescombinatie.
    • Een badkamer met, doushe, wc en gootsteen.
    • Een eettafel met vier stoelen.
    • Eigen parkeergelegenheid

Huurprijs per maand:
    850 NAF ex g/w/l
    485 Dollar ex g/w/l

10. margareth

margareth New Member

Lid geworden:
    28 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    klein appartement te huur in de wijk Belnem vanaf 25 mei. Compleet met wasmachine, airco en tv. Voor verdere info mail ons even.

11. Carla en Bert

Carla en Bert New Member

Lid geworden:
    22 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn geïnteresseerd in het aanbod van Ralph. We zoeken een woonruimte voor twee personen voor de periode van half november 2008 tot eind januari 2009 op een loopafstand van ca. 10/15 minuten van centrum Kralendijk. Ons budget laat een huurprijs van € 400/500 per maand toe.

12. Mijke van den Boogaard

Lid geworden:
    8 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een huurwoning of -appartement in of bij Kralendijk vanaf eind juli voor langere tijd, i.v.m. de baan die ik heb gekregen op Bonaire. Heel erg graag hoor ik het wanneer iemand iets weet! Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Mijke van den Boogaard

13. Debora

Debora New Member

Lid geworden:
    13 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

We zijn op zoek naar een lokatie voor het opstarten van een peuterspeelzaal.Het moet voorzien zijn van een tuin.
    We horen heel graag wanneer iemand wat heeft,bedankt.
    Debora

14. sannevandeput

sannevandeput New Member

Lid geworden:
    17 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Samen met een vriendin van mij ben ik op zoek naar een betaalbaar 2- op 3 kamerappartement in of dichtbij het centrum van Kralendijk.
    Wij gaan voor 5/6 maanden naar bonaire, dus willen we huren op lange termijn.

Heeft iemand links, tips of kent iemand leuke wijken?!

Gr. Sanne

15. Mijke van den Boogaard

Lid geworden:
    8 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Sanne!

Ook ik ben (nog steeds) op zoek naar woonruimte in Kralendijk! Ik kom 26 juli aan en ben de eerste 5/6 maanden alleen (daarna komt mijn vriend). Voor die eerste periode zou ik dus best wat met jullie willen delen, dat scheelt in de kosten! Laat het maar even weten als jullie geintesseerd zijn en zo ja, of jullie al wat op het oog hebben. Mijn email-adres is: mijkevandenb@hotmail.com.

Groetjes Mijke (26 jr)

16. elaine_lublink

elaine_lublink New Member

Lid geworden:
    5 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een appartement/ kamer / studio voor 10 / 11 maanden op bonaire voor ong 300 euro p.m. p.p. 23 augustus kom ik er al aan met mijn zus.

elaine en elsa

17. elaine_lublink

elaine_lublink New Member

Lid geworden:
    5 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    oh en wel op bonaire natuurlijk

18. Nereida

Nereida New Member

Lid geworden:
    19 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je op zoek naar een huis of apartement op Bonare?Wij krijgen dagelijkse huizen beschikbaar, neem contact snel op met ons

19. Martine en Anouk

Martine en Anouk New Member

Lid geworden:
    11 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Wij zijn Martine en Anouk en wij zijn opzoek naar een app. voor de periode november 2009-april 2010 voor ong 800 a 900 naf per maand. Wij gaan namelijk 5mnd stage lopen op Bonaire.

20. 360dagenZonOpBonaire

Lid geworden:
    21 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Huis te huur, 2 slpkamers. Voor meer info mail naar 360dagenZonOpBonaire@gmail.com

Deel Deze Pagina