zelf een fly drive uitstippelen?

Discussie in 'Andalusië' gestart door chris1982, 30 jun 2011.

1. chris1982

chris1982 New Member

Lid geworden:
    30 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met het opzetten van een tocht van 10-14 dagen naar Andalusië. Ook al ben ik een beetje zenuwachtig wat betreft het rijden in het buitenland, met name in een bebouwde kom, ben ik toch van plan een fly-drive te doen. Hebben jullie nog tips, suggesties en adviezen.?
    Mijn eerste idee is om naar Sevilla, Granada en Cordoba te gaan; kan ik dit niet beter met OV doen dan met een auto? Mijn eerste probeersel met een mogelijke route ziet er als volgt uit:

1 Vliegen naar Sevilla
    2 Sevilla
    3 Sevilla
    4 rijden naar Cadiz
    5 Cadiz
    6 Rit naar Ronda
    7 Ronda
    8 Drive Ronda naar Granada
    9 Granada
    10 Granada
    11 rijden naar Cordoba
    12 Cordoba
    13 Drive naar Sevilla
    14 Vlucht naar Verenigd Koninkrijk

Is dit te doen? Ik zie dat andere mensen het anders doen, bijvoorbeeld door vanuit Sevilla uitstapjes maken naar plaatsen als Cordoba, Cadiz etc. Daarnaast is het misschien wel zo gemakkelijk om een standaard <a href="http://www.flydriveandalusie.nl">fly drive andalusie</a> te boeken. Dat scheelt namelijk nogal in de kosten, temeer omdat ik nu voor 5 dagen een auto nodig heb, terwijl ik die 10 dagen lang moet huren!

2. chris1982

chris1982 New Member

Lid geworden:
    30 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met het opzetten van een tocht van 10-14 dagen naar Andalusië. Ook al ben ik een beetje zenuwachtig wat betreft het rijden in het buitenland, met name in een bebouwde kom, ben ik toch van plan een fly-drive te doen. Hebben jullie nog tips, suggesties en adviezen.?
    Mijn eerste idee is om naar Sevilla, Granada en Cordoba te gaan; kan ik dit niet beter met OV doen dan met een auto? Mijn eerste probeersel met een mogelijke route ziet er als volgt uit:

1 Vliegen naar Sevilla
    2 Sevilla
    3 Sevilla
    4 rijden naar Cadiz
    5 Cadiz
    6 Rit naar Ronda
    7 Ronda
    8 Drive Ronda naar Granada
    9 Granada
    10 Granada
    11 rijden naar Cordoba
    12 Cordoba
    13 Drive naar Sevilla
    14 Vlucht naar Verenigd Koninkrijk

Is dit te doen? Ik zie dat andere mensen het anders doen, bijvoorbeeld door vanuit Sevilla uitstapjes maken naar plaatsen als Cordoba, Cadiz etc. Daarnaast is het misschien wel zo gemakkelijk om een standaardreis te boeken op een site als www.flydriveandalusie.nl. Dat scheelt namelijk nogal in de kosten, temeer omdat ik nu voor 5 dagen een auto nodig heb, terwijl ik die 10 dagen lang moet huren!

Deel Deze Pagina